LIDÉ MLUVÍ, ŘEKA TEČE

Lidé mluví, řeka teče. Můj srdeční citát, který si ráda připomínám, když si čtu některé komentáře na své stránce nebo vedu debatu s kamarády. Má v sobě ohromnou sílu a v podstatě znamená, že je jedno, s čím se setkáte, co vám kdo řekne, vytkne, na co poukáže, protože za pár vteřin je to fuč a ani pes po tom neštěkne. Hodně si tento citát připomínám, když na mou osobu někdo naráží, pousměju se a říkám si: za pár vteřin o tobě nikdo nebude vědět, splyneš, ovšem mou stránku budou dál vyhledávat desítky tisíc lidí. Sobecké? Bez pokory? Klidně, jak potřebujete. Onehdy jsem se bavila s kamarádkou o ruční práci, o výrobcích, které na první pohled vypadají jednoduše, ale je za nimi hora práce a úsilí. Já tyto výrobky přímo zbožňuju, jarmarky s řemeslníky a ženami, které se hrbí hodiny nad něčím, co pak vystaví ve stánku někde na náměstí, jsou pro mě takovým magnetem, jako pro jiné dámy nákup v Pařížské. Ona kamarádka si stěžovala, že kdyby chtěla na svých rukodělných výrobcích opravdu vydělávat a uživit se, těžko by se tak stalo, protože dost lidí stále fňuká a pokládá stupidní otázku: "300,-? To jako fakt? A za co?" Pak znám taky ty lidi, kteří jdou rovnou pod cenu, provedou službu za směšnou částku, prodají výrobek v podstatě za pusu a diví se, že si k nim finanční hojnost a nadbytek nenašli cestu. A tohle všechno souvisí s tím, co píšu v úvodních větách: to, jak se k tobě druzí budou chovat, jak budou přijímat či nepřijímat tvá pravidla, jak tě budou ctít, respektovat a jak k tobě budou přistupovat, je výsledkem tvého vnitřního nastavení. Pokud si vnitřně nevěřím, nejsem si vědoma svého bytí a kvalit a nemám mysl i srdce probarveno blankytnými barvami se nutně musí odrazit navenek. Nikdy nesklízíte plody toho, jak vyzařuje okolí a jak vás utvoří, ale naopak: vy sami svým postojem utváříte to, co vás bude obklopovat. Já tu mám pár štěken a nepříjemných individuí, ale nijak zvlášť jsem nezažila, že by někdo nerespektoval to, co jsem si zde nastavila. Ani v reálném životě nemám dojem, že by si na mě lidé troufali, zkoušeli na mě různé kličky a podvůdky nebo nerespektovali mou energii a čas, které do nich vložím. Samozřejmě se občas někdo vytasí s obrácenou psychologií, na což reaguju většinou slovy "dobrej pokus, ale popojedem", ale jinak nic. Proto vím, že jediné, co může vaše okolí a jeho přístup k vám změnit, je váš vlastní vnitřní program, který vyzařujete. Takže pokud dostáváte něco, co se vám příčí, co vás vytáčí, sere, zvedá žluč či otevírá kudlu v kapse, hledejte v sobě, co ve vás to přitáhlo. A tím se taky navracím k včerejšímu příspěvku o zrcadlení, které mnozí zahazujete jako blbost, ale jste to přesně vy, co popíráním máte co nejvíce ke zpracování. Víra nevíra, je jedno, zda souhlasíte či nikoliv, ono to funguje jak karma. Ta taky nepotřebuje pro svou existenci a princip vaši víru v ní. A tím se stejně tak vracím k té prvotní větě: lidé mluví, řeka teče. Je to fajn ten fejsbuk, stejně jako ta moje stránka. Hodně se tu pobavím, když si naleju sklenku a mám chvilku či dvě číst. Mějte krásný víkend, mám vás moc ráda <3 Morgana


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA