"KORONAHYSTERIE"

Zdarec, děcka! Než dorazí další z návštěv pro pana oslavence, tak napíšu pár řádků k nedávným dnům, které se hodně týkaly koronahysterie. Vy víte, že od března jsem psala celkem pozitivně ohledně všeho, co se této zbytečné paniky týkalo. Nebudu se už vracet ke zbytečným diskuzím na téma "ajakpakbyvámbylokdybyvámněkdonacovid19umřel?", protože těchto srdceryvných bonmotů za poslední dobu čtete všude tři prdele. Že to byla hysterie, víme. Že média včetně našich politiků lhala, jsem vám taky psala už v samotném březnu, kdy mi to ukázaly vize s kartami. Že se tím zastíraly mnohem horší světové ale i domácí pochody, toho si taky neslepci všimli. Já se k tomuto tématu na můj vkus vyjádřila až mockrát, protože jste se ptali, čekali na mé vyjádření jak slípka na sopel nebo jinak rozviřovali diskuze v komentářích, které jsem chtěla lehce ukorigovat, abyste tu na sebe neřvali jak výpitci před pochcaným stánkem s občerstvením. Od začátku jsem říkala, že do měsíce bude klid. Taky že byl, protože po měsíci skončila karanténa a osobně pro mě se nijak výrazně nic nezměnilo, než to, že se přesně začalo dít to, co jsem taktéž říkala: všude strach, úzkost, panika, hádky, vytahování všeho možného pod tlakem a nejistotou, kterou vládní nařízení způsobila, bonzáctví… však moc dobře víte, co jste tu ode mne četli. Omezila jsem styk s lidmi na ještě větší minimum než do té doby a ústup všeho jsem vnímala už začátkem května, kdy se začínalo většímu množství lidí rozsvěcovat v hlavách, začali s použitím selského rozumu přistupovat k nošení rdoušek a tomu, co jim kdo nařizuje, začali více pátrat po informacích, spojovali si, rozpojovali, odhazovali růžové brýle... někomu se to podařilo víc, někomu méně, jiný zůstal tam, kde byl. Všechny postoje jsou správné. To, co jsem sem vkládala za videa a odkazy, byl záměr. Chci druhé donutit, aby nevěřili všemu, co se jim k víře předkládá a přestali si myslet, že těm nahoře jde o naše blaho. Nikdy tomu tak nebylo, není a nebude. Pro mě osobně úředník, právník, lékař, vládce, kdokoli není autoritou. Pro mě jsou to jen lidé, kteří něčemu věří a do větší či menší míry z toho těží. Ráda si dělám názor sama a i kdyby mi tisíc lidí tvrdilo, že např. očkování je bezpečné a zaručí člověku ochranu a bla bla bla, nebudu tomu věřit, pokud mi moje intuice říká (či přímo křičí) opak. Ona mě totiž nikdy v odhadu člověka, situace, charakteru, vývoje událostí nezklamala, takže jít proti ní je jako jít proti Vesmíru, proti toku toho, pro co jsem si sem přišla. A je v naprostém pořádku, že se mnou někdo nesouhlasí a má to jinak. Je v pořádku, když připadám někomu jako blázen, jako manipulátor, jako lhář, anebo naopak jako člověk, který má všech pět pohromadě, má nadhled a originální humor. Všechno je tak, jak má být. Věřte mi. Takže i vaše případné změny přístupu k tomu, jak mě vnímáte, jak berete jednotlivé texty, citáty a odkazy tady jsou přesně takové, jaké mají v tuto chvíli nebo třeba za půl roku být. Je jen pro mě osobně zvláštní pozorovat, kdo skutečně vnímá, co sděluju a naprosto přesně to v komentáři vystihne, kdo se o to jen zlehounka otře a kdo je totálně mimo a svede pak diskuzi o něčem, co se mnou nemá vůbec nic společného. A i to je oukej :) Takže ať už vám zejména tento poslední kvartál dal cokoliv třeba i díky mé stránce a mému psaní, valíme dál, koron je fuč a už se nevrátí. Na podzim přijde to lejno, které jsem viděla ve vizích v březnu, ale to si spíš myslím bude finančního či ekonomického rázu v naší zemi, kdy se teprve objeví skutečná čísla a dopady této zbytečné hysterické tříměsíční scény. Čtěte, bděte, vnímejte svou intuici a tělo a čemu nevěříte, za tím nechoďte. Krásný zbytek dne. Jo a srdíčkááááá, pusinkýýýýýý, lavjůůůůů. Neasi. Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA