ČÍSLO 11

Pokaždé, když napíšu něco o slunečních znameních nebo číslech, má to veliký úspěch. A to je dost vtipný, páč nejsem astrolog a ani čísly se nezabývám jako numerolog či karmalog, jen mám za tu dobu, co pracuju s lidmi, v sobě kdesi načrtnutou tabulku ve starém dobrém Excelu a do ní se mi nevědomky zapisují postřehy, které pak lehce dokážu aplikovat na lidi se stejnými měsíci či vůbec čísly v datu narození. A je to pro mě dost výrazná zábava, páč kolikrát otevřu mail, přečtu si první řádek "Dobrý den, tady Čenda narozen 29. 7. 1977..." a už se mi koutky úst začínají vzdalovat jeden od druhého, v očích potutelně blýskne a já víc než tuším, kudy se karty rozprchnou ve svém vyprávění. Takže dneska jen stručně něco málo k lidem, jejichž životním číslem je jedenáctka. Já teda nevím jak numerologové, ale já jedenáctku vnímám trošku jinak než dvojku, na kterou se dá jedenáctka ještě ponížit, a navíc ji neberu vážně jen tehdy, pokud vychází jako číslo životní, ale i pokud se nějakým způsobem objeví v datu narození. Tak například lidé narození v listopadu nebo lidé narození třeba 29. (2 + 9 = 11) sem zahrnuju taky. Mno co napsat k jedenáctce. Moje zkušenost: téměř vždy jsou to lidé vnitřně rozkolísaní, labilní, s nevyrovnanou představou o svém budoucím žití a existenci vůbec. Velmi často jsou to lidé bojující s depresí, úzkostmi, strachy, o jejichž existenci mnohdy nemám ani tušení, lidé neukotvení v životě, ve vztahu, v práci. Jsou to často velké plačky a lidé až přecitlivělí, takže někdy stačí říct v blbou dobu blbé slovo a už jsou plačtiví anebo rovnou uražení. Znám jich ve svém okolí pár a i když mohou být druhými oblíbení, přátelští a humorní, tak ve skrytu duše pláčou a nejradši by se neviděli. Mnozí jsou ve svých bolestech a smutcích tak zahrabaní, že pomýšlejí i na ukončení svého života. Chybí jim zdravé sebevědomí a já z nich cítím až takovou rozkolísanost, že mě někdy znervózňuje si s nimi byť jen psát natož pak bavit. Celkem je jedno, jestli jde o muže či ženu, já se těmto lidem spíše vyhýbám, i když - což je velký paradox, který si v této chvíli o to víc uvědomuju - můj nej nej nej přítel je zrovna 29, tudíž jedenáctka. (Ahoj, drahý ;-) ) :D Až mě to rozesmálo. Takže k jedenáctce mohu jen říct, že pokud byste hledali člověka pevného, stabilního, rozvážného, puntičkáře či vnitřně vyrovnaného, pak rozhodně nesahejte po jedenáctkách. I když jako ve všem i zde platí, že člověka neutváří jen astrologie, numerologie, ale i karma a plán osudu, takže nemá smysl psát v komentech "já jsem teda jedenáctka a vůbec, ale vůbec taková nejsem, jak píšete" :D Páč já vám to stejně nevěřím ;-) Krásný večůř či spíše už skoro noc. Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA