JÁ TÍM SVÝM HADREM CHRÁNÍM TEBE A TY CHRÁNÍŠ MĚ, VOE

Ano, věřím, že co mám v myšlenkách, to si přitáhnu. Ano, věřím, že co si přeji, to jednoho dne dostanu. Ano, pročítám všechny ty duchhovní bible od všech amerických autorů, páč je to in, nalaďuju se, vibruju, přitahuju, protože vibrace, energie a vyzařování, voe, ne? Ale pozor, když přijde Koroň. Ten čínskej hajzl z netopýra nebo laboratoří, celej svět se v prdel obrátí a začne blbnout. Hele, nos tu roušku, já tím svým hadrem chráním tebe a ty chráníš mě, voe. Pěkné citové vydírání. Vláda řekla, vláda velí, tak skloňme hlavy, naleštěme zvonce a jeďme v řádku, dokud nám nedovolí hadry sundat a nenařídí další blbost. Že si zatím brousí zuby na něco jiného, mnohem horšího, to je jedno. Jen jim tam hoďte další zákazy, příkazy a nařízení, vo co de. Hele, jako můžeme tu debatit hodiny o tom, jak to kdo máme. Je to šumák. Základní pravidlo v právu je, že se nesmí upřednostňovat skupina lidí před jedincem. Je to dáno nějakou úmluvou nebo co, je to taky dáno jistým kodexem, kterým by se mělo lidstvo jako takové řídit. Ano, je super, že tu máme vládu, byť je nám ve vší počestnosti k hovnu a rozhodně nikdy nedělala a dělat nebude pro blaho a zdraví lidu (jedno která), je dobré, že nás tu jakože někdo "vede", páč rebelie, kriminalita a tak dále, víme. Jenže: já se pořád při každé situaci a při každém takovém nařízení, které ke mně většinou spíše omylem chodí skrze fejsbuk, řídím intuicí. Hele, je mi celkem jedno, kdo co vyhlásil. Držela jsem měsíc karanténu, páč jsem pocítila, že potřebuju voraz od lidí. Už měsíce před oním březnovým dnem, jsem cítila, že budu muset vypadnout, zahrabat se někde v lese do strouhy či mraveniště a setrvat tam dostatečně dlouhou dobu na to, abych nabrala sílu pracovat s lidmi ještě ňákej ten pátek. Bum, karanténa, super, vyhovuje. Žádný strach, žádná panika, žádné sčítání mrtvých, žádné sledování těch tří pitomiů. Pak přišla čistka, prázdná hlava, pocit lehkosti, vznášela jsem se až kdesi v prdeli hore a najednou uvědomění si toho všeho kolem, zesílení vizí a naciťování lidských strachů a emočních pochodů kolem třeba při nákupu v obchodě a tam mi došlo, co to je svoboda a jak si jí vážím. Spolu s pamětí své duše na to, co zažila v minulosti, jsem si opět řekla: ty prostě nebudeš šlapat tu brázdu. Víš, že virů jsou všude tři prdele, nemocí je taky všude hafo, dramaticky horších, hlava vyladěná, srdce v klidu, pome se nezařadit do stáda. Takže: ano, svůj jinaknaprostokhovnu náhubek si nasazuju, když jdu na úřady či zatančit si mezi regály v obchodě a to stejně jenom proto, abych jeho absencí nevyděsila už tak dost vyděšené spoluobčany. Opustím lid, sundám bavlnu z obou stran zakončenou motouzem a je mi naprosto jedno, zda potkám hlídku péčéer, zda někdo zcepení, když mě zří nebo dokonce začne umdlévat. Dezinfekci nepoužívám krom té, co mám trvale v mýdle. Nervu po každém pohybu venku hadry do pračky, nesavuju boty, nevyplachuju si pusu kyselinou. Tím hadrem si akorát rozeserete imunitu, čistící procesy a jak už jsem tvrdila před víc jak měsícem, jen ukazujete svou poslušnost, kterou k smrti nesnáším. Rebelie? Warum nicht. Když potřebujete, tak si to myslete. Sebestřednost a sobectví vůči druhým? Nikdy jsem nebyla uvědomělá a už vůbec nereagovala na citové vydírání, kterým tento argument je. Že bych mluvila jinak, kdyby mi někdo blízký na kovyd umřel? Jenže on neumře, víme? Já to vím, páč vize, naladění atd. Lidé umírali, umírají a umírat budou. Pokud duše odejde během této paniky, byla to její volba. Opět nemohu tento argument uplatňovat jen tam, kde se mi to hodí, stejně jako to naladění, kterým si přitahuju. Suma sumárum: děkuji všem expertům přes viry a bakterie, že navštívili mou stránku, děkuji taktéž těm, kteří hlásí respektování druhých, že ten respekt uplatňují i na mé osobě. Ne, nikdo mě nenasral, jen jsem v trošku naspídované pozitivní náladě a tento text chtěl prostě ven :D Takže pís, voe, namasté a hlavně se z ničeho neposrat ;-) Morgana
PS: respektuju hadráře i rebely, nabádám k přemýšlení a čtení mezi řádky, stejně jako k uvědomění si základního fakta: ten vir po karanténě neodjede na Seychely dát si voraz od Evropy, stejně jako to neudělá dalších x virů, které tu normálně ve větru i vodě (nadsázka) existují i bez náhlého vpádu toho Číňana. Pičavoeznovunamasté, neasi.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA