"A VY VĚŘÍTE V TO, ŽE EXISTUJÍ FAJN CHLAPI, MORGANO?"

V podstatě od začátku, co nabízím pro veřejnost karetní výklady, mi chodí otázky typu "A Vy věříte v to, že existují fajn chlapi, Morgano?" a já vždycky odpovídám, že věřím, protože pár fajn chlapů znám. Jsou to týpci různého vzdělání, z různých rodinných poměrů a s odlišnými náhledy na svět, ale veskrze mohu říct, že je se mnou pojí jedno zásadní: mají rádi humor, smějí se a jsou inteligentní. Onehdy jsem přemýšlela, jaké muže kolem sebe vlastně mám, protože jak známo, stejné přitahuje stejné, byť někdy se setkáte s opakem, aby vás probudil a nakopl, a došla jsem k závěru, že jsou kolem mé osoby dost fajn chlapi, se kterými je radost být. Celý život jsem obklopována poměrně větším počtem chlapů, tudíž mám z čeho vytvářet ty svoje závěry :D Zrovna dneska za mnou přijel zase pépéelkař s balíkem, známe se už dost dlouho, takže spolu humorujeme a když ho vidím, pokaždé mám hezčí den. Milej, pohlednej, vtipnej a věčně se usmívající týpek, co má v sobě i galantnost a brisknost v myšlení a jednání. Je to takový ten muž, co vidí a vnímá detaily, čehož jsem si už několikrát všimla a ta galantnost mu jde od srdce, není to taková ta naučená kvůli tomu, že pracuje s lidmi. Tento stručný text píšu jenom proto, abych dala naději těm z vás, které jste přestaly věřit. Které nevidíte ty muže, kteří za to stojí a kteří mnohdy stojí doslova před vašima očima a vy je přehlížíte kvůli nevyzrálým navoněným pitomcům. Já netvrdím, že nejsou chlapi kokoti, jsou a je jich strašná spousta, ale jsou i ženy krávy, takže v tomto si můžeme jenom podat ruce. Zároveň je dobré si občas zapřemýšlet a dát ruku na srdce, že toho, koho vedle sebe máme či kdo se kolem nás motá, se jen napojil na podobnou energii, kterou samy vyzařujeme, což si málokdo chce připustit. Ale přesto, když si v sobě srovnáte jisté věci, tak začnete jako vábnička do svého života přitahovat zcela odlišné kusy a to platí jak pro vás, ženy, tak pro vás, pánové. Držte se víry, fajn chlapi jsou a jeden z nich mi dneska zpříjemnil den (jako už snad posté) :D Krásný den vám všem! Morgana


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA