VÝKLAD KARET = NÁSTIN SITUACE

Ještě mě tak napadá k tomu předchozímu příspěvku napsat těchto pár slov. Lidé věří, že kartářka je tu od toho, aby dala člověku stoprocentní záruku toho, že se tehdy a s tím či s tou stane tohle a tamto. Píše mi dost kartářek, které mě žádají, abych napsala, jak to skutečně je, protože už jsou taky mnohdy vyčerpané z toho ustavičného ozřejmování a vysvětlování. Já sama jsem tomuto tématu už dva nebo tři texty věnovala, nevím, jak lépe to napsat, ale teď mi hlavou projelo pár příkladů. Vezměte si například manželský pár, který se řekněme deset let snaží o dítě. Doktoři jim tvrdí, že jsou neplodní, že dítě mít nemohou. Tento pár tedy dojde k bodu, kdy si řeknou: "Tak fajn, pojďme se smířit s tím, že prostě nebudete rodiči. Užijeme si tedy náš život jinak, budeme třeba cestovat". A do pár měsíců po tomto uvědomění žena otěhotní a poté se stane matkou. Jak to? No protože v ní podvědomě proběhl onen proces usmíření se s tím, jak to je, změnila postoj, změnila vnitřní nastavení (tím pádem svou energii) a Vesmír ji seslal tolik vytoužené dítě. A stejně tak funguje karetní výklad. Kartářka se napojuje na vaše podvědomí, na vás a čte ve vás: ve vašem MOMENTÁLNÍM nastavení, které někam směřuje. Tím, že každý den budu chodit do práce stále stejnou trasou, si přitahuju výsledek: budu vidět stále stejné domy, kolem kterých procházím, stále stejné stromy, které tam rostou, pravděpodobně potkám i dost podobných tváří, které tamtou ulicí pravidelně chodí (stejně jako já). Pokud ale jednoho rána vstanu a řeknu si: "už tamtou cestou chodit nebudu, udělám to jinak - půjdu jinudy, začnu jezdit autem, vezmu si autobus místo trolejbusu, opráším kolo z garáže", pak je zcela logické, že už neuvidím to, co jsem předtím vídala. Mé obrazy, realita a lidé se situacemi v ní se změní. A stejně tak to má kartářka. Ona vidí věci tak, jak se stanou, KDYŽ SE U VÁS NIC NEZMĚNÍ. Když si stále pojedete ve svém modu, když budete stále šlapat stejnou brázdu, když budete v konkrétních situacích reagovat tak, jak je pro vás typické, když budete stále uléhat vedle toho svého ožralého Jardy nebo ráno do sebe tlačit utopence místo kvalitní snídaně. Kartářka je tu proto, aby vám nastínila situaci, aby vám řekla, jak se věci pravděpodobně udějí, pokud vše necháte při starém. A ono pak stačí, abyste si u sebe řekli "tak to teda néééé, takto to nebude", podvědomí udělá kotrmelec a stejně jako ta žena, co nemohla otěhotnět a nakonec se stala mámou, tak i vy si změníte následující realitu. Kartářka je vlastně terapeut, který s vámi probírá to, co nyní v sobě řešíte a nakopává vás k činu. Pokud čekáte, že vám řekne: "zítra ráno vstaneš v 7:14, zakopneš o kocoura, který tou dobou bude ležet u nohou tvé postele a zlomíš si krček", pak vás zklamu - takto to nefunguje. K čemu by pak byla svobodná vůle? K čemu by pak byla odvaha? K čemu by pak byly všechny ty karmické zkušenosti, kdybychom se z nich nepounaučili? :) Znám plno kartářů, kteří tady na fb za negativní recenze ke svým výkladům blokují tyto jedince. A věřte, je jich fakt dost. Nikdy jsem tento postoj nepobrala, nechápu, proč to dělají. Karetní výklad je nástin, nikoliv záruka. A tohle by měl vědět každý, kdo s kartami pracuje a umět tuto osvětu šířit mezi klienty. Když si sama vzpomenu, co mě různí (i velmi, velmi známí kartáři) řekli, že se mi stopro stane, tak se ještě dneska směju. Měla se mi narodit dcera, měla jsem mít s jedním mužem dvě děti, měla jsem mít operaci spodku, měla jsem změnit svou práci a nevěnovat se lektorování, měla jsem mít nehodu, měla jsem rodit císařem, měla jsem žít natrvalo v zahraničí... bla bla bla. Dokonce jsem byla u jedné kartářky, se kterou jsem se chtěla pobavit ohledně bývalého přítele, už ani nevím, na co jsem se chtěla ptát a ona mi řekla, že je nyní s dívkou, která s ním bude mít brzy dítě. Na to jsem ji velmi slušně a decentně řekla, že ji do toho nechci vstupovat, ale myslím si, že ta interpretace je spíš taková, že se ona chová jako děcko a kartářka si stále tvrdila to samé. Nakonec samozřejmě došlo později k rozhovoru s oním mužem a on mi potvrdil, že byla taková ukřivděná dívenka. Dítě samozřejmě nepřišlo. Co z toho plyne? Přistupujte k výkladu vždy jako k možnému nastínění toho, kam směřujete, když všechno zůstane při starém. Pokud se vám to nelíbí, začněte měnit: své vzorce, nastavení, názory, vyřčená slova... cokoliv. Vy jste strůjcem svých osudů, jasně dané jsou jenom karmické křižovatky. :) Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA