ZMĚNY U MORGANY?

Když se ohlédnu za sebe na posledních řekněme 10 let, vidím dost značný posun v tom, jak vnímám lidi, realitu, pocity, své emoce, jak reaguji (či spíše nereaguji), jak vnímám, co je důležité a co nestojí za řeč. Dospěla jsem do bodu, kdy cítím, že se zase blížím k zásadní životní křižovatce, na které - jak mohu posoudit z předchozích zkřížení cest - se dost pravděpodobně v jistém směru zase můj náhled a i životní příběh posunou jinudy. Měla jsem to tak vždycky, žiju v několikatletých etapách, kdy jedna je základním kamenem pro tu, co bude následovat. Cca od roku 2012 jsem započala svou nejplodnější etapu této inkarnace a musím říct, že se mnohdy nestačím divit, jakým všemožným směrem se moje působení dostává. Dneska tu sedím, odpočívám, páč princ má nejen ve spaní pravidelný režim, a přemýšlím, co vám ještě dát. Krom toho, že píšu své texty, ve kterých neustanu, vnímám, že bych ráda stránku něčím oživila, ale nepřichází - zřejmě zatím nemá - inspirace pro konkrétní věc, která by byla nová a na fejsbuku neotřelá. Žádali jste mě o měsíční předpovědi pro všechna znamení, které jsem ihned zamítla. Sama tu mám za těch hafo let na fb odlajkovaných plno kartářek a kartářů, kteří vkládají všemožné prognózy: denní karty, týdenní karty, měsíční předpovědi, vhledy na kvartály a já nevím, na co ještě a pokaždé se zasměju, jak se tyto náhledy jeden od druhého liší. V podstatě ani jeden nesedí na mou osobu a jsou od sebe tak odlišné, že pokud by tu byl na nich někdo závislý a četl je třeba jenom od tří či pěti kartářek, tak už musí mít pěknou schízu :D Pak mě tu stále žádáte o rozbor slunečních znamení a čísel, jenže to taky není to pravý ořechový, páč nejsem astrolog, ani numerolog a byť se v něčem s těmito lidmi mohu názorově shodnout, přece jenom navnímávám jednotlivá znamení i numera jinak, takže když už ujedu a něco málo k danému napíšu, berte to, prosím, jako mou zkušenost a nacítění, nikoliv pravidla a zjištění vypočítaná lidmi v tomto oboru považovanými za profíky. Stejně tak mi přijdou už zbytečné výpisky o úplňcích a novoluních, jelikož když se Luna blíží do jedné z těchto fází, okamžitě se tu opět od kartářek strhnou úvahy o tom, jaké je to magické, neopakovatelné a emočně napjaté období a bla bla bla, jakoby život sám o sobě takový nebyl. On vůbec se roztrhl pytel s lidmi, co mají doma minimálně jeden černý hadřík s pentagramem, na kterém rozprostírají svůj balíček čertových obrázků a věští jak zavaření i cenu másla a rostlinných tuků na příští dekádu. Moc se těším, až tato hysterie opadne a zase se - tak, jak to bývá - zatřese tou zeměkoulí jak jabloní, aby ta přezrálá jablka mohla opadat a být sežrána, protože v tom vidím velmi přínosný očistný proces v dobách, kdy je něčeho prostě už (zbytečně) moc. Další návrh byly rituály, ale já mám dojem, že tohle je už tenký led: zaprvé se jimi dá napáchat dost škody, zadruhé spousta lidí čeká, že díky rituálu na ně z nebes spadne pytel drobáků nebo ultravystajlovaný Jasoň na bílém oři anebo - a to je vůbec nejhorší a nejčastější varianta - že se vrátí Láďa od Bláži, páč Karlička po něm stále prahne a chce jej zpět. Asi by bylo super, kdyby se svět na čas vypnul, aby nedával lidem možnost blbnout víc a víc. Taktéž mi občas vyskočí v mailu žádost, abych se vyjádřila k tomu či tamtomu, k této ženě či tamtomu muži a já cítím, že nechci. Dřív bych se nadechla, než spustím, ale dneska už se ani nenadechnu, protože prostě nechci... Jsem už zkrátka jinde. Jak já jsem ráda, že už přišla ta dvacítka :D Nicméně prostě chci říct, že zatím cítím, že bude na této stránce období klidu bez větších inovací, takže se mě nemusíte na to ptát každý zvlášť. Věřím, že tak jako vše v mém životě, tak i tohle má do budoucna své správné načasování, tak to zkuste takto vnímat i vy a možná ode mne nečekat ten tuctový koloběh "kreací", jež vám tu nabízí už tak dost lidí. Takže tak :-) Hezký večer všem! Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA