STŘÍPKY Z MINULÉHO ŽIVOTA

Onehdy mi volal můj muž. Tedy přesněji řečeno manžel. Byl jak zhulenej, taky jsem se ho hned zeptala, jestli si nedal čouda, ale on jen pořád dokolečka mlel o tom, jak mě a syna miluje, jak mu chybíme atd. Při našem hovoru, kdy jsem ho na střídačku posílala do prdele a on se řehtal čím dál víc jak v totálním rauši, mi naběhlo číslo 1756. Tedy přesněji řečeno rok 1756. Krom tohoto data mi taky naskočily pocity loučení se s mužem, který odchází do války. Stála jsem v dřevěné chalupě, za sukni se mě drželo malé dítko a já uvnitř věděla, že muž odchází napořád, že už ho neuvidím. Měl na sobě tmavě modrý nebo černý kabátek, na hlavě jakýsi podivný klobouk a přes rameno vak. Furt mi tam skákalo to číslo 1756, takže zatímco mi hýkal do telefonu radostí, že mě slyší, tak jsem si vygooglila, že toho roku pruská armáda obsadila Sasko a začala tak sedmiletá válka. On sám má za sebou vojenskou minulost, takže by to sedělo a moje vize nikdy nenabíhají jen tak. Takže další manžel (rozuměj manžel z minulého života) na seznamu, který si asi brzo vyvěsím na lednici, odškrtnut a velmi se těším na příchod už ani nevím kolikátého :D To jen tak stručně k tomu, jak člověk může zjistit/poznat, s kým je v karmickém spojení. Osobně tomuto stavu říkám regrese v bdělosti :D Krásné večůr vám všem! Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA