KOPIRAJT :)

Včera jsem se od srdce zasmála. Psala mi jedna z vás, že narazila na stránku, na které se zdá majitelka píše o stejných tématech jako já. Měla zkrátka pocit, že daná slova už někde slyšela. Tak jsem mrkla na onu stránku, začetla se do pár textů a opravdu mi začaly cukat koutky. No co k tomu říct? :D Už v minulosti tu bylo pár snaživců a snaživkyň, kteří asi získali dojem, že nejsou dostatečně inovativní, že nemají ten správný drive, že zkrátka chtějí z různých důvodů přilákat větší počet fanoušků a tak mě začali kopírovat: To, že kopírovali zrovna mě, bilo do očí a navíc mě na to upozornily některé dámy odtud. Já se vždycky nad těmito lidmi zasměju a pak pocítím lítost. Lítost ne nad tím, že má někdo drzost snažit se být jako já, což se nemůže nikdy podařit, ale spíše lítost nad faktem, jak dokáže druhý člověk klesnout a svou vlastní individualitu degradovat či jak lépe to nazvat: dobrovolně se zbavit své autentičnosti, zaprodat se jen proto, že lační po větším zájmu z davu (a nejenom po něm). Pamatuju jednoho z těchto "kopírek", u kterého změna stylu a slovní zásoby byla až směšná, protože do té doby se snažil působit jako slušný, takový ten uhlazený typ člověka, který do té doby hlásal všechno až staromódní řečí a pak začal protkávat své texty mluvou a la Morgana :D A taky si vzpomínám na dámu, která je ode mne minimálně o 20 let starší, jejíž texty do té doby byly prostě jiné, dramaticky jiné a pak začala ladit slova a věty do "mého stylu" a průser byl na světě. Protože lidé nejsou hloupí, slepí a hluší ke všemu, když někoho čtete dlouho, tak jeho styl poznáte i poslepu a já se obávám, že se to stalo i v tomto případě, o kterém píšu v prvních řádcích. Co k tomu dodat? No lichotí mi, že jsem vzorem tolika lidem i tolika generacím. Lichotí mi i to, že si někdo všiml mé výjimečnosti a má snahu ji napodobit. Ovšem tito lidé dávají akorát najevo, jak nejsou pevně postavení na zemi, ukotveni sami v sobě, jak o sobě pochybují, neví, kdo jsou, hledají se. Zkouší, co by mohlo fungovat, ale místo aby si našli svůj vlastní styl prezentace, stylizují se do druhých, už existujících bytostí, a to je vždycky špatně. Vždyť co může přinést člověku kopírování druhého? Do jaké míry může být šťastná žena, která se snaží vizáží, dietami a stylingem přiblížit známým modelkám či zpěvačkám? Myslíte, že bude ve výsledku spokojená? Když celou dobu se pokouší být někým, kým ze své podstaty není? Každého cesta je jiná a na té cestě je taky každý jiný. Každý máme jiné zázemí, jiné možnosti, jiné nástroje, jiné cíle a lekce. A i můj cíl a cesta je naprosto odlišná od jiných "ezolidí" tady na fejsbuku či na těch našich internetech :D Víte, ten fakt, že dokážu pojmenovávat věci, okolnosti, lidi a situace tak upřímně, jak to dělám, to nedokáže a nemůže každý. Tohle je totální svoboda, která ovšem musí vycházet ze svobodného srdce. A pokud nejsem uvnitř svobodná, navenek to bude bít do očí a můžu to zamaskovávat vším možným, druzí to prohlédnou. Pokud mě čtou někteří falsifikátoři či kopírovači všemožného z mé stránky: pěkně vás zdravím a za vaše duše prosím, abyste spíše věnovali čas tomu poznání, kdo vlastně jste, kam míříte, proč tam míříte a jaké prostředky k tomu použijete. Mně je jedno, že berete slova či dokonce i věty tak, jak jsem je použila já. Je mi i ukradené, že vám nepřicházejí témata, tak jako mně a tak máte potřebu se inspirovat tady na mé stránce. Jen bych vám chtěla říct, že já se k tomu musela dostat postupně, prací na sobě a taky zásluhami z minulých životů. Tak, jak na lidi působím v reálu (ať už v dobrém či zlém), je taky neotřelé a neošiditelné. Stejně tak je tomu zde. Dosah mých příspěvků je obrovský a je obrovský proto, že jsem to já, kdo píše, kdo vymýšlí, kdo sdílí, kdo se vyjadřuje, kdo cítí, kdo emočně vypráví, kdo si všímá, kdo žije v souladu s tím, co mi našeptává má duše. Zkuste na tom popracovat, jinak se dopracujete jenom ke znemožnění sebe samých. Lidé nejsou slepí, berte to v potaz. Alespoň v těchto věcech vidí víc, než si myslíte :-) Krásný den vám všem! Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA