"PODLE SEBE SOUDÍM TEBE" ANEB POZASTAVENÍ NAD KOMENTÁŘI SLEDUJÍCÍCH

Moje povaha byla vždy taková, že jsem vždycky udělala opak toho, co se zrovna po mně chtělo, očekávalo, co by udělali ostatní. Mám to doteď. Je jedno, jestli přede mnou stojí jeden člověk, deset lidí či pětset hlav, když mi budou tvrdit, abych šla vpravo, půjdu zaručeně vlevo. Je to impuls, okamžitá reakce a nasměrování těla a mysli na opak. Vést stránku, kterou sleduje přes padesát tisíc lidí, je někdy záhul, ale neberte tahle slova jako stížnost, já si v podstatě nestěžuju nikdy na nic, čímž krom přátel, tak i lidí zde, mnohé seru :D Já si prostě valím ten svůj růžový obláček a je mi jasné, že když se mi daří a valím si to svoje, že musím nasrat ty, kterým se nedaří a nemohou či nedokážou si to své prosadit. Zrovna tu v jedněch komentářích řeším zdá se neřešitelné. Jsem náturou učitelka, vůdce, člověk, který miluje diskuzi. Nemám na nic bohužel (nebo spíš i bohudík) tolik času, jak bych si přála, ale dělám na této stránce maximum toho, co mohu. Když se otevřete davu, což vlastně dělám, musím počítat s mnohým: nejen s lidmi, co budou souhlasit, tak i s těmi, co nebudou souhlasit, ale i s různými individui, kteří budou vždycky nejlépe vědět, kdo jsem, jaká jsem, co mi chybí, co dělám blbě. I teď, když tu sedím a v šeru při svíčce tu píšu tato slova, se usmívám: nad životem, jak je úžasný, nad vším, co mám a co přichází v hojnosti čím dál větší, nad lidskými charaktery, povahami, příběhy... Jsem člověk, který si i v soukromí umí nastavit hranice a přes ně vlak nejede. Když tu bylo kolem 40 tisíc lidí, našla jsem si dvě adminky. Jedna četla komentáře a blokovala pitomce, druhá sem má v podstatě stejný přístup, ale spíše svou energii koncentruje na můj web, který vznikl a je udržován hlavně díky ní. Obě se ovšem staly maminkami, takže na mě zůstalo rozhodnutí, jak to tu vést a udržet v relativním klidu. S příchodem nové doby přišly i nové postoje, větší odrzlost, větší potřeba prosadit si stůj co stůj to své. Lidem chybí soudnost a slušnost, neví, kdy mají držet hubu a jít onanovat pryč, ale neustále budou soudnost a slušnost požadovat po mně. Ano, tohle je veřejná stránka, ale i mé obydlí je na veřejném prostoru a přesto když se mi na zahradě vysere cizí pes, ozvu se. Ta doba stylu "ale je to jenom můj názor", "ale každý to má zřejmě jinak" nebo "je to veřejné, mohu si tu psát, co chci" tu bohužel je a není v mých silách s lidmi vést dialog o tom, proč jedněm jednu věc tolerují, ale na Morganu mají jiný metr. Přestala jsem číst komentáře, dneska jsem to porušila a měla jsem si raději jednu vrazit, protože prostě není možné vyřešit neřešitelné, není možné udržet tuto stránku bez vysíračů a samozvaných rádců či vyjadřovačů svých postojů a není ani možné vést dialog s tolika tisíci fanoušky. Mohu si jenom klást otázku, proč tu jsou ti, kteří mě řeší, protože vysvětlení typu "velmi se tu bavím" je stejně plané, jako "každý máme právo vyjádřit svůj názor" a taky proč u mé osoby netolerují to stejné jako u těch vysíračů. Mnozí mí přátelé, rodina, partneři... zkrátka kdokoli, kdo se mnou o mé stránce a komentářích na ní začne mluvit, mi říkají "tvl já tě obdivuju, já už bych je vyliskala" nebo "já se tak nad tím blbcem/blbkou zasmála", ale já mám v sobě prostě tu sílu a moc jít dál. Studuju lidi a jejich povahy dlouhá léta, proto vím, že tak jak narazíte na inteligentního člověka s bohatými argumenty a odzbrojujícím smyslem pro humor, tak můžete narazit na blba, parazita, tupou blběnku, která mákurvadopičetensvůjnázorvoe :D Stejně tak vím, že jsem trnem v oku mnohých a kdyby tomu tak nebylo, do jisté míry by část mě samé zemřela. Taky tu můžu zavést blokaci každého s opačným názorem, než je ten můj, jak je to na jiných ezo stránkách, kde nesmíte říct v podstatě nic, co by i zdánlivě znevažovalo autora/ku a jdete do trvalé prdele. Ale tohle by mě nebavilo, byť jsou tu tací, kteří si to myslí a vůbec jim jejich mozkové buňky nepřinesou informaci, že kdybych takto blokovala protiargumentálisty, pak by jejich komentáře nebyly vidět, páč s blokací automaticky zmizí a tím pádem by bylo zcela mimo se k nim vyjadřovat. Možná je divné, že tu mám tolik příznivců, co souhlasí a při mém poměrně slušném selském rozumu vím, že část z nich jsou opravdu ovečky. Ale taky vím z reálu, jak lidi všeobecně nevěří tomu, kdo má věčně dobrou náladu, nestěžuje si, nechodí po doktorech, neukazuje na druhé, nepomlouvá... i mí přátelé mě podezírají. Zřejmě to bude stále stejná stará pravda, že podle sebe soudím tebe, já to tak nemám, tak proč bys to tak měla mít ty? :D Nevím. Každopádně si nenechám srát na hlavu a pokud se budu chtít ozvat, ozvu se. Pokud někdo nebude chtít tolerovat moje pravidla a bude argumentovat těmi otřepanými frázemi o ovcích, prosím. Jen jaksi stále nechápu, proč tu jste? I když vlastně možná už vím. Protože Morgana. ;-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA