JEDNA ČAJOVÁ LŽIČKA... ANEB JAK SE (NE)ZAVDĚČIT KAŽDÉMU

Jedna čajová lžička a jak jste se mi tam rozhicovali :D Někdy si říkám, jestli vůbec existuje téma a způsob prezentace, kterým bych se zavděčila všem. Odpovím si ihned: neexistuje, protože i kdybych si sem vložila své vlastní foto s hovnem na hlavě, jako vtip (což by byl záměr) by to brala možná tak polovina z vás, další díl lidí by byl pochopitelně zhnusen, jiný pohoršen, jeden z dílků by okamžitě odběhl se pomodlit či vyzvracet a pak by určo nastoupili i pseudo psychologové a spustily by se analýzy i o tom, zda jsem byla v dětství kojena :D A to byla jenom jedna čajová lžíce! (Jedno jediné pírko ze slepice... nebýt mého včasného zásahu... :D :D :D ) No nic. Lidi, bože, fakt někteří svůj život tak prožíváte? To si neumíte dělat prdel, musíte si všechno brát osobně jako atak nebo mi tu musíte ihned psát, jak bych měla lépe volit své příspěvky? To jako fakt chcete řešit taková hovna? V Africe mnohde ještě nemají co jíst, ve světě je bída, na tajňáka jede pedofilie v té nejvyšší razanci, týrají se zvířata, ničí polnosti, my si užíráme játra hněvem z toho, že Blanka odvedle už má zase nový báwo a vy řešíte jednu ohnutou lžíci? To jako fakt? :D Dělám ráda věci spontánně, tedy aspoň občas se o to pokouším, což je na Kozorožku fakt dobrej výkon. Prostě mě napadlo zkusit se zakoncentrovat a ohnout lžíci, již jen tak neohnete a vy spustíte teátr o ničem. Myslím si, že na to, jak krátce tato stránka existuje (4 roky) jsem tu napsala kupu textu, který za sebou nemá ani absolvent jazyka českého na pedagogické fakultě, tudíž si občas dávám voraz a šoupnu sem citát nebo třeba fotku s lžičkou, kterou faaaaakt silou neohnete. A už se tu rozjede debata, jako bych tu snad šoupla video s domácí zabíjačkou. Tyhle příspěvky pro vás nemusí mít takový přínos, jaký byste si přáli, jsem přesvědčená i o tom, že jste mnohdy naštvaní a svůj vztek ventilujete právě v komentářích pod obyč příspěvky, protože na těch mých textech a trojlístcích už jste závislí a i alkoholik, když mu nedáte flašku vodky, začne vyvádět a být agresivní, takže se nedivím některých bonmotům, které vhodíte mezi ostatní. Uvědomte si ale, že je to zase jenom o vašich očekáváních a o tom, že jste nasraní ve výsledku opět a jen na sebe, já v tom hraju jedinou roli a to roli spouštěče. Nemůžete čekat, že sem budu vkládat dennodenně dvě á čtverky textu, copak vy je  denně píšete? Tak, aby zaujaly, aby byly pokud možno bez gramatických chyb a donutily druhé myslet a měnit? Tak šup sem s nima, ráda je tu odprezentuju. Jenže vím, že tohle zůstane nevyslyšeno a bude opět ticho po pěšině, jako ostatně i v životě, když vedete s někým dialog a on z něj odstoupí už předem, že by nedostatek argumentů? Taky vím, že ten, kdo hodnotí obsah mých textů, žádné sám není schopen napsat. Stejně jako vím, že ostatní kartáři či kartářky mi na tajňáka vypisují svoje blitky jenom proto, že jim prostě chybí to, co mám já: velké množství čtenářů a klientů. Dokonce i vím, co se dá od každého z vás čekat, protože za tu dobu tu mám jasně vyrýsované skupinky těch, co mě hltají, co mě rádi čtou, ale nijak neprožívají, těch, kteří jen čtou a neřeší komentáře, těch, kteří mě z různých důvodů nemusí a přesto sem furt lezou, ale třeba i těch, kteří budou vždycky proti mě, páč mě prostě nesnášejí a i kdybych napsala sáhodlouhou analýzu o existenci a množství planktonu v jižních mořích oceněnou předními vědci, tak oni ji poplivou. To rozdělení je jasně dané a byť se o vás v soukromí s nikým moc dopodrobna nebavím, i mí přátelé a známí už znají "známé firmy". Takže to není můj patologický výmysl v hlavě. Ale jestliže mám nějakou fejsbukovou stránku, tak je přece na mě a na nikom jiném, co sem vložím? Před pár dny mě napadla lžička, kterou jsem po třech minutách soustředění ohnula. Zítra to mohou být mé stále kvetoucí květní, postup na upletení dečky pod televizor nebo průzkum trhu ohledně struhadel na mrkev. Takže si, prosím, odpusťte své poznatky o tom, jak vás tu mystifikuju, kecám, jak sem vkládám něco, co je diskutabilní, jak bych neměla psát to či ono a co jsem tím myslela. Pokud vás to nezasáhlo, přejděte to mlčením. To je věc, kterou bych tu uvítala :-) Hezký bouřkový a deštivý den vám všem! Morgana





Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA