NÁHLED NA ČÍSLO 27

Jednou jsem se zařekla, že nebudu s váma řešit čísla, protože nejsem ani numerolog, ani karmalog a protože sílu čísel jsem si odvnímala tak nějak sama, ale dneska mi to nedá, protože v posledních dnech mi píše hodně lidí, kteří se narodili v datu, s nímž mám ty nejhorší možné zkušenosti a to zejména ve smyslu vztahů, a to je 27. den narození a je jedno v jakém měsíci. Nevím, čím to, ale za posledního čtvrt roku mi psalo strašně moc klientů či klientek narozených právě 27. a ani nemuseli moc psát detaily, bylo to stále to samé. Vztahové potíže, velké tápání nad svou životní cestou, velmi časté závislosti na alkoholu či drogách nebo psychické poruchy od lability až po psychopatii. Takže něco málo k dvacítce sedmičce. Dvojka je číslo vztahů, párů, vnímání sebe vůči druhým a druhých vůči sobě, potřeba komunikace, patření k někomu, souznění, velká touha po splynutí a nalezení duchovního dvojčete. Sedmička je malá karma, poloviční kříž, stačí si ji napsat na kus papíru a symbol kříže, který takový člověk nosí na svých ramenech, je jasný. Sedmička téměř vždy s sebou nese karmické vztahy, horší průběhy v lásce i kamarádství, nenalézání životního partnera či partnera jakéhokoli, samotu, izolaci... Lidé narozeni 27. jsou abnormálně citliví a vnitřně velmi zranitelní i minulostí zranění lidé, a proto není divu, že mají mnohem větší pravděpodobnost úniků z reality formou různých závislostí: alkoholu, drog, ale i upadání do depresivních stavů, pocitům zmaru a ne jednou jsem se setkala se sedmadvacítkou, která se pokusila i o sebevraždu. Toto číslo je - dá se říct - do jisté míry prokleté a předurčené k větším životním zkouškám, které holt musí podstoupit. Podobně laděné zkušenosti mám s lidmi, kteří se narodili r. 1991 a 2000, lidmi narozenými v pěkně vypadajích datech (např. 7. 7., 2. 2....) a lidmi narozenými ve znamení Raka, zejména pak u žen. Je ty podobnosti v číslech a osudech sledovat a byť s čísly nepracuji výhradně, věřím více napojení a Tarotu, pak si mohu být jista, že v tomto směru budou vyprávět dost podobné příběhy. Takže tolik k sedmadvacítce, příště se možná podíváme ještě na pár čísel, která mají podobné osudy a zatížení. Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA