ZNAMENÍ MORGANY - KOZOROH

Předchozí příspěvek ohledně úplňku v Kozorohu vyvolal debatu ohledně nás, Kozorohů, a tak jsem se rozhodla sepsat o svém znamení, ve kterém jsem se i já narodila, něco málo, abyste pochopili, na čí stránce to vlastně jste, proč se chovám, jak se chovám, proč mluvím, jak mluvím, proč používám způsoby a nástroje, které se snažíte psychologicky někam vtěsnat a ony tam nepasují. Sami si pak zauvažujte, do jaké míry to na mou osobu či na ostatní Kozorohy ve vašem okolí platí a povzpomínejte na některé z mých komentářů či reakcí na komentáře, které vyvolaly všelijaké emoce :-)Kozoroha musíte milovat, anebo nenávidět, není nic mezi tím. Jsme vyvolení, Vesmírem seslaní jedinci, kteří tu mají splnit vždy jasně dané poslání, proto nám do vínku byla dána bezbřehá trpělivost, učitelské sklony, schopnost velmi dobře se literárně vyjadřovat, velký všeobecný rozhled, mnohdy i podpořený mnohaletým studiem a psychologickými schopnostmi. Máme vynikající intuici, i v ranném věku se na nás mohou obracet biologicky mnohem starší jedinci o radu či pomoc, náhled, nasměrování a pak s otevřenou hubou odcházet, jak ta naše rada či nasměrování dává smysl. Vesmír si nás vybral, abychom druhé učili a to s použitím jakýchkoli prostředků. Jo tvrdá, sarkastická škola. :D Dal nám vytrvalost, houževnatost, schopnost dosahovat jakýchkoli svých cílů i bez motivačních knížek a navštěvování seminářů (jen se koukněte na kozy či kozoroha zvíře, jak si šlape po kamenitém, příkrém svahu... tam, kde druzí odpadávají, tam si kozoroh šlape pomaloučku dál), máme v sobě dánu moudrost, která většinu lidí fascinuje. Jsme velmi inteligentní a bystří už od narození, velmi pohlední a s věkem mladší jak vizáží, tak chováním. V tomto směru se tedy o sebe nemusíme výrazně starat, jde to samo. Tu velkou bezednou studnu energie tedy můžeme vkládat do ustavičné mravenčí práce s druhými, kteří sešli, jsou ztraceni, neví si rady, byť řešení bijí do očí, jsme tu, abychom nastavili řád, organizaci, abychom lidem do hlav (nebo spíše do srdcí) vtloukli to, co víme jenom my. Zkuste někdy vést debatu s dítětem Kozorohem či jiným mladým člověkem v tomto věku. Budete mnohdy zírat na vědomostmi, zkušenostmi a přehledem, který nemá mnohdy ani umírající devadesátník. Jsme téměř všichni finančně schopní a zajištění, úspěšní, ctižádostiví, pracovití, pořádkumilovní, ač to někdy pro druhé může být nudné. Vytýčíme si cíl a jdeme. Neznáme překážek, neznáme protibojovníky, jdeme a neřešíme, zda se kolem střílí z děl, pušek či míhá dýkami. Jdeme, protože cíl je jasný a nemáme čas se ohlížet, čekat na pomalé, zmatené, hloupé. Můžeme jim naznačit, kde dělají chybu, můžeme jim ukázat, jak postupovat, ale za ručičky nikoho vést nebudeme. Mnohdy jsem atakována za svůj sarkasmus, ironii, aroganci, vulgarismy, opakování, vysvětlování, vymlouvání se na to, že nereaguju proto, že by mi komentář něco odzrcadlil, ale protože druhé vedu, snažím se je naučit, poukázat, že jsem sebestředná mrcha bez špetky pokory a slušnosti, že se snažím zbytečně lidi ponoukat k tomuto či támhletomu, že mám jangové srdce, že jsem bezcitná, tvrdá... však si sami vzpomeňte. Toto a mnohé další jsou moje prostředky, které jsem si zvolila, abych vás dostala tam, kde vás chce ten nahoře mít. Proto vám taky říkám pořád dokolečka dokola, že nikdy neustoupím z cesty a svého fokusu, že mě nezajímají ataky druhých, zastrašování, obrácená psychologie, výsměch, závistivé komentáře atd. Nenajdete v astrologii ovšem věrnějšího člověka, upřímnějšího přítele a dokonce i vášnivějšího milence či milenku, než je Kozoroh. Jsme v tichosti pozorující jedinci, kteří ví, kdy zatnout dráp či naopak nechat věci být. Jsme neústupní, tvrdohlaví, mnohdy jdeme přes mrtvoly, pokud to má přinést své ovoce. I já vím, kdo jsem a proč tu jsem. Kdyby to chtěl Vesmír jinak, sebere mi moje schopnosti a vše, co jsem si vybudovala, v mžiku oka. Držíme totiž v rukou dvousečnou zbraň, je nám dán úspěch, vysoké posty, vysoké peníze, společenské postavení, všechno, nač si vzpomenete, ale pokud to posereme nebo nejsme upřímní, poznáte náš druhý extrém, o kterém se mnozí v komentech v minulém článku zmiňujete: že znáte Kozorohy zadlužené, bez peněz, manipulátory, vyžírky, vychcance, tyrany, alkoholiky, děvkaře, … Toto jsou už potrestaní Kozorozi, které jste si ovšem vy do života přitáhli, aby vás i přesto něčemu naučili, nastavili zrcadlo. Přišli jsme napravit vás, napravit vaši karmu dokonce jako jediní máme moc napravit karmu v naší rodině či rodu, chcete-li. Jsme ti, co ví a já osobně vím, že žiju pod šťastnou hvězdou, protože já mohu zacházet až do etrémů a stále je mi to promíjeno, za což s pokorou v srdci, kterou mi ovšem (jak jinak) nikdo nevěříte, tam nahoru děkuju. Pevně věřím, že jsem vám nastínila sebe a Kozorohy všeobecně alespoň z části tak, aby uvnitř vás aspoň něco málo seplo. A ještě nezapomenu jednu věc: máme v sobě noblesu, kterou nemá žádné jiné znamení, aristokratické rysy v obličeji i povaze, protože jsme většinou v minulých inkarnacích byli v nejvyšší šlechtě a moc, o které se vám ani nezdá. A to není povyšování, to je holý fakt :-) Vaše Kozorožka Morgana ;-)
PS: Už chápete?

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA