VŽDYCKY PŘIJDE NĚKDO LEPŠÍ


Onehdy mi psala jedna kamarádka a v textu od ní bylo: "Hele, měla jsi pravdu, myslela jsem, že nikdo lepší než Honza nepřijde, a přišel" a mě to ponouklo k tomu napsat následující text. Za dobu svého působení jako vrba pro druhé a to nejen jako kartářka, ale i jako člověk, který takto k sobě lidi s bolestmi přitahuje, jsem si vyslechla strašnou spoustu reakcí typu "jsem s ní, protože by mě žádná jiná nechtěla", "zůstávám s ním, protože kdo by chtěl ženu po dvou dětech se striemi a prsama u kolen" nebo "ti nejlepší jsou už rozebraní". Vždycky si příběh daného člověka vyslechnu a pak se na danou věc podívám svýma očima a většinou se mi velmi dobře podaří rozloupnout oči tomu, kdo svůj příběh vypráví, aby se na sebe začal dívat jinak. Když si totiž uvědomíte, že jste dokonalí takoví, jací jste, začnete se i jinak oceňovat, jinak si dovolovat, jinak volit a celkově jinak se dívat na svět kolem sebe. Po dobu své inkarnace, do které jste přišli s určitým posláním, úkolem, s řádkou lekcí, kterými je nutno projít, dostáváte do cesty různé typy lidí. Někdo vás vytáčí, sotva se jeho silueta blejskne v dáli, jiného nemůžete ani cítit, z druhého máte zvláštní husí kůži, která nemá vědomé opodstatnění, jiného milujete, na dalšího se pak těšíte, další vás baví, aniž byste věděli, čím to vlastně je. Každý jeden z těchto lidí má s sebou svůj příběh, svoje zkušenosti, svoje bolesti, starosti ale i radosti, každý zkrátka září jinými barvami. Ze zkušenosti vím, že se většinou jde od nejhoršího k lepšímu. Kdo si dané ovšem neodpracoval v minulé inkarnaci či inkarnacích, začíná od toho nejhoršího bahna, ten, co už kus práce má za sebou, už se nerochní v té nejsmradlavější bažině, ale už začíná plavbou v brčálu s žábami, ti zdatnější a zkušenější už si proplouvají čistým potokem a ti ostatní už ani plavat nemusí, jen sklízejí plody za všechnu tu snahu z minula. Nikdy se mi nestalo, že bych odešla od jednoho partnera a přišel mi do cesty horší člověk/muž. Nikdy. Ať už šlo o milence, anebo o kamarády, nebo o klienty, vždycky přicházeli jedinci alespoň o píď zábavnější, chytřejší, pro mou osobu více obohacující než ti, které jsem nechala kdesi v dáli. Zažila jsem spojení s mužem, který mě fakt dostal do kolen (karmický, velmi intenzivní milenecký vztah), u kterého jsem si říkala: tak, užila sis super sex, lepší nepřijde. A přišel a byla jich celá řádka se všemi možnými muži, se kterými mám dodnes velmi přátelské vztahy, se kterými se vždy rádi vidíme, objímáme, řehtáme jak koni stejně laděným vtípkům, jež ze sebe chrlíme. Mnozí se i opakovaně cpou do života a já se jenom směju tomu, jak je mi to nyní jedno, přitom v minulosti bych za jejich přítomnost chtěla dát všemožné. Takových vztahů za sebou všichni máme celou řádku. Pochopitelně, že tento matematický vzorec může být občas narušen karmickým partnerem, který přijde, profackuje vás, ale to je dáno tím, že si Vesmír jenom ujasňuje, zda jste z bývalého vztahu skutečně pochopili to, co jste měli. Ten, kdo méně chápe či je pomalejší, jich dostává pochopitelně víc a častěji, ale všeobecně platí, že jdeme vždy od horšího k lepšímu. Proto není na místě, abyste se degradovali, abyste se ošizovali o to nové tím, že budete setrvávat v nefunkčních vztazích. Nefunkční vztah je pro mě vztah, kde už jste vystříleli všechny náboje, kdy už jste zkusili udělat pro nápravu všemožné a stále žádný kloudný výsledek. Neberu za takový vztah dva lidi, kteří se nesnaží spolupracovat a proto chtějí rychle prchnout, to jen pro úplnost, než zase někdo začne argumentovat tím, že na vztahu se musí pracovat. Ano, musí, ale jenom do jisté míry a ne se snažit jako blbec řádku let s nulovou odezvou. Není na místě, abyste na sobě hledali a viděli jenom to zlé, protože různí lidé chtějí různé typy, různí lidé mají různé chutě a nálady, různí lidé oceňují na druhém různé věci a vy neznáte všechny lidi světa, proto nechápu, jak si můžete myslet, že "víte", že si už nikoho nenajdete, že se nikomu už nemůžete líbit, že vás nikdo nebude mít rád a nebude vám třeba v posteli dopřávat to, co jste zatím nikdy nezažili. A ten argument s dětmi nebudu radši řešit, ten je zcela mimo mísu. Takže jaká je vaše výmluva?

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA