ZASE JEDNOU O ČÍSLECH



Často se mě ptáte na čísla, na "správná" data ke svatbě či plánovanému porodu, na důležité schůzky atd. Já jsem tu mnohokrát psala, že nejsem numerolog ani karmalog, jen jako všechno ve Vesmíru, tak i čísla mají svou vibraci, energii, barvu, pocit a já v nich zkrátka vnímám větší či menší míru pozitivna či negativ, jinými slovy když si sama mám vybrat datum, pak se vyhýbám číslům, která mám vysledovaná jako ta méně šťastná. Nechci ale tento článek uvést jako možnost začít se mě ptát na různá data, protože na komentáře reagovat nebudu. Nevím ani, z čeho všeho lidé pracující s čísly vycházejí, jaké číselné kombinace si vytvářejí, vždy vnímám součet čísel v datu jako celek, ale pak i číslo dne narození a měsíce narození jednotlivě (plus další kombinace, o kterých tu nebudu psát). Stejně jako má každá kartářka své způsoby čtení z karet, napojování se, čištění se, ochrany, které vám pochopitelně z jasných důvodů neprozradí, pak mám i já své způsoby čtení z čísel, které vám neprozradím :D Nicméně mám vypozorováno, že horší osudy bývají u lidí narozených např. v roce 1991 a 1999, u lidí, kteří se narodili 4., 7. či třeba 22. (což je v součtu zase čtyřka), taky moc nefandím kombinacím u svateb, které se soustředují na "pěkné" ladění čísel jako je např. 7. 7., 4. 4. apod. Těch kombinací a součtů je pochopitelně mnohem víc! Jasně, že se objeví ti, kteří se začnou plácat do hrudi, že se brali zrovna 7. 7. a jsou šťastní jak sáňky v zimě nebo ti, co se narodili 4. 4. a všechno jim spadlo do klína. Stejně jako každá Lvice není sebevědomá a každý Blíženec není ukecaný, tak i každé datum mnou vnímané jako negativní není vždy negativní. Ale tak jako najdete většinu Lvic sebevědomých (i když mnohdy jen hraně) a Blížence, co neumí zavřít pusu, páč se rádi poslouchají, tak najdete větší procento tragických osudů pod čísly, které tu zmiňuji. Znovu ale podotýkám, těch čísel s karmickou zátěží je mnohem, mnohem víc! Takže pokud chcete vybrat vhodné číslo pro jakoukoli vámi zamýšlenou akci, kontaktujte spíše numerologa či karmaloga. Nicméně vím a stále to tu opakuji, že se stejně ve výsledku stane to, co se stát má. Můžete mít tedy propočteno naprosto všechno, promyšleny všechny detaily a přesto vám daná akce či záměr nevyjde. Některé věci prostě neovlivníte, ať si každý tvrdí, co chce. Třeba číslo domu taky hraje významnou roli a předurčuje do značné míry to, co se bude v daném příbytku řešit nejvíce, kdo tam bude vládnout a kdo tam bude trpět. Vždycky mě pobaví vzpomínka na jeden bytový dům, jehož součet dělá osmičku, což je karma na peníze, páč v tom domě bydlí buď lidé zadlužení až po uši, příživníci, lidé v podnájmu, kteří nemají na své vlastní bydlení anebo ti, kteří se zadlužili natolik, že museli podnájem volit, lidé, kteří se snaží ušetřit i na samotném jogurtu. Takže toliko k číslům, Bohouškové a Bohunky :D Mějte krásný den! Morgana


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA