NĚCO MÁLO K REGRESNÍ TERAPII - MINULÝM ŽIVOTŮM

Dodělala jsem část výkladů a nějak jsem měla vnitřní "pnutí", že mám něco napsat. Pořád jsem ale nevěděla co, jen ten pocit, že to téma dneska přijde, stále setrvával. A ono přišlo. A týká se minulých životů, regrese a toho, co se vám v nich objevuje. Tedy těm z vás, kteří jste regresi podstoupili. Psala mi totiž jedna z vás, že byla na regresi, kde viděla určitý (svůj) příběh s mužem, se kterým v minulosti měla vztah, ale jelikož se jednalo o člověka z vyšší šlechty a ona byla pouze služka, vztah se nemohl rozvinout. Pak oslovila kartářku, která ji řekla malinko jinou verzi daného příběhu, tedy malinkou... naprosto odlišnou. No a pak jsem přišla na řadu já :D Ale proč to píšu. Co se týče minulých životů, hodně lidí se domnívá, že když v minulosti s někým nemohli mít z jakýchkoli důvodů vztah (byli jiného společenského postavení, partner či partnerka jim umřel(a), byli od sebe násilně odtržení, jeden z nich zemřel či byl zadán s někým jiným), že v této inkarnaci dojde k jeho naplnění. Nejsem regresní terapeut, nemám nastudováno nic, co se toho týká, jen z vlastní zkušenosti, z toho, co vidím v kartách či s čím se setkávám u klientů a také z nějakých vnitřních pocitů, které ve mně zkrátka někde hluboko jsou, vím, že pakliže jste s někým v minulosti neutvořili vztah, neutvoříte jej ani v současném žití. Většinou se to týká právě výše zmíněných vztahů či vztahů, ve kterých jste dříve například s Olinem byli sourozenci či ve vztahu matka x syn, otec x dcera, anebo jeden z vás toho druhého nechtěl, nemohl mít, zanevřel na něj, rituálně se od něj odpoutal apod. Nevím, do jaké míry by se mnou regresní terapeuté souhlasili, nicméně za ta léta kartaření a práce s lidmi mám stejně jako u čísel, se kterými pracují jen podle své intuice a vlastní praxe, určité vzorce, tabulky, výsledky... řekněme... které se stále opakují a které fungují v podstatě jako vzorečky ve fyzice. Mrknu na tvář a vím. Mrknu na datum a vím. Mrknu na věty, které daná osoba napsala či řekla a vím. Rozumíte? Takže ne vždy platí, že když si například Radmila 20x prošla nenaplněným vztahem s Kamilem, že při současném sblížení vztah vydrží a dojde k jeho naplnění: tzn. k lásce, důvěře, založení rodiny, trvalosti... Samozřejmě není to stoprocentní, vždy se najde výjimka, která vám a potažmo i mně potvrdí pravidlo, jen jsem odpozorovala mezi vámi, že máte tendenci věřit, že se to či ono stane a přitom to tak většinou vůbec není. Stejný vzorec platí u těch lidí, kteří nějakým způsobem řeší majetek, finance apod. Velmi často lidé, kteří měli potíže s penězi či ztrátou domova nebo firmy v minulosti, si tím samým prochází - do jisté či celé míry - i v současnosti. Samozřejmě se tyto role i mohou prohodit: jestliže já jsem v minulosti někomu dlužila, teď on může dlužit mně. Ale opět se setkávám spíše s variantou Ludva mě okradl a daří se mu to i teď. Proto taky tvrdím a budu vždycky tvrdit, že ne všechno, co si přejeme, se nám podaří zažít a mít. Takže pokud je např. žena více v mužské energii, vydělává, snaží se osamostatnit, budovat kariéru a své jméno, velmi často mívá potíže s otěhotněním, rolí maminky, boří se jí vztahy nebo přitahuje slabé jedince, kteří jsou zadlužení či jinak bojují s potřebou budovat, kariérně růst či vydělávat, potažmo jsou v takových finančních sračkách, ze kterých nejsou schopni vylézt. Ještě jsem nepotkala mužskou ženu, která by měla vedle sebe mužského muže a vyrovnanou kariéru, finance i vztahy (rodinu). A myslím, že ji ani nepotkám :D A to je jenom jeden případ z mnoha. Takže toto je jenom takové malé zamyšlení pro dnešní den, které možná někomu z vás ozřejmí to, co jej vnitřně trápilo či na co hledat odpověď a stále nenacházel. Hezký den vám všem a minulých životům i tomu současnému třikrát zdar! :D Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA