MORGANA ODPOVÍDÁ: VÝKLAD, ČIŠTĚNÍ, VYKLÁDÁNÍ KARET, ČTENÍ Z OČÍ ČI KÁVY

Mnohokráte mi padne do mailu dotaz ohledně výuky čtení z karet. Pokaždé si říkám, že na to nebudu reagovat, ale už těch dotazů bylo dost, takže tento příspěvek nechám otevřený těm z vás, které se chcete na něco zeptat ohledně čtení z karet, výběru karet, čištění karet, významu karet, chcete-li, byť na ty významy já moc nehraju nebo třeba ohledně kyvadel, čtení z kávy, očí... čehokoli z daných okruhů. Nevím, zda to stihnou právě ty z vás, které mi kvůli danému kdy psaly, ale třeba jo. Budu odpovídat - pokud dojde dotaz - dokud mi hlava neodpadne, páč mám dneska fakt dost. Ale právě v těchto chvílích mi to pálí ještě víc :D Jinak krásný večer či spíše noc :-)










Může člověk vykládat karty sám sobě? Říká se, že by neměl... Děkuju!

Morgana: Jde to, ale musí být schopen určitého odstupu od daného výkladu. A ano, je lepší, když si jej sám nedělá.


Jak nebezpečná je závislost na kyvadle? Kde končí svobodné já dotyčného a kde už to začíná být "nebezpečné" i okolí... Díky a hezký večer

Morgana: Tam je tak strašně tenká linka, kterou lze velmi snadno přejít, že závislost (nejen) na kyvadle je utvořena u dost lidí téměř okamžitě.


Co vše se dá vyčíst z očí?

Morgana: Vše, zejména emoce, vztahy, zdraví, charakter..


Dostaly se ke mě náhodně stare karty zřejmě z pozůstalosti ...co s nima? Ocistit? Nechat si je? Darovat ? Jak vůbec s nimi naložit pokud bych je nechtěla ?

Morgana: Rozhodně bych s nimi nevykládala a očistila je několikrát nad ohněm, poté uložila do uzavíratelné krabičky a nechala v klidu spát.


Jak se pozná dobrá "kartářka"...(kdyz neberu zkušenosti známých, které jsou subjektivní) děkuji

Morgana: Těžko říct, každý dobrou kartářku posuzuje podle sebe, jinak. Znám lidi, kteří za dobrou kartářku berou tu, která jim říká, co oni chtějí slyšet a ta, která říká věci narovinu, je bita. Pak znám lidi, kteří zase naopak nemají rádi med kolem pusy, chtějí se sebou něco dělat a ke kartářce si jdou jen pro náhled na situaci. Je to spíš o intuici, kdo Vám sedne.


Dobrý večer, pri upratovaní skrine, po mojej babke, keď zomrela, na mňa vypadli veštecké karty. Nerozumiem im zatiaľ. Myslíte, že to malo nejaký význam, že vypadli práve na mňa?

Morgana: Ano, karty si vždy hledají svou majitelku samy 


Jak se da tento dar ziskat? Kartarka se uz s timto darem rodi. Ale jde to ,kdyz si to budu moc přát?

Morgana: Bohužel, nejde. Ale vnímejte intuici, možná se upínáte na karty a ona by Vás ráda zavedla k něčemu jinému


Jaké časové obdobi od vyloženi karet je aktuální?

Morgana: To se liší.


Čtení z ruky.četla jsem že na pravé ruce je minulost a na levé budoucnost. Proč se nesmí číst z minulosti.

Morgana: Nesmí? Číst se může z obou rukou.


Netýká se to karet, ale byla jsem u jedné lecitelky a se mnou tam bylo prý mnoho dalších duší, já je neviděla, ani necítila, paní lecitelka je cítila . Říkala že ode mě žádají pomoc, že za mnou chodí jako za světlem. Co si o tom myslíte?

Morgana: Je to možné, působíte čistě.


Nevím jestli je to dotaz vestecky, jak to vidi vasi partneri nebo lidi okolo Vas ? Treba dnes v dnesni dobe je to preci jen uz jiny obor. Muj manzel se treba karet boji, nechce vedet ani horoskop pricemz ezoterice a vecem o ktere se zajimam je otevreny, ale vidim v nem mirny skepticismus, ale nebrani mi, ale nekteri ostatni nechci rict pratele znamy koukaji treba udiveně.

Morgana: Ti, kteří mě znají dlouho či od narození, už se s tím smířili : Ale shodou okolností jsem se před pár týdny seznámila s novými lidmi a to byl rachot :D :D :D Třeba se sem ozvou se svými dojmy


O úplňku a novoluní si vykládám cikánské karty, mám je ráda. Jsou mně velmi blízké. Výklady skoro sedí. Je tedy možné, když si člověk nemá vykládat sám sobě, že si to nějak ovlivní? Věřím svým kartám 

Morgana: Ano, můžete si do nich vložit svá vnitřní přání a nastavení.


Je pravda, že si duše vybírá sama, zda chce prožít další život a vybírá si i osoby, s kterými ho chce prožít? Osoby, které zná z minulých životů. Zdál se mi o tom sen.

Morgana:  Do jisté míry si je vybírá, ano. Ale některým je dáno se vrátit na konkrétní místo s konkrétními lidmi.


Taky se chci zeptat prosim...už 2 kartáři mi řekli proc nedelam tu praci co oni,karty mam sice rada,ale neumim to tak dobre jako oni,kde se to muzu nejvice naucit jestli se to mam ucit....

Morgana: Dejte tomu čas. Pokud je máte dělat, tak si Vás karty samy najdou. Osloví Vás v obchodě, někdo Vám je daruje. A pak už se jen pozvolna seznamujte a nechte je na sebe promlouvat bez čtení manuálu.


Andělske karty😊 co si o nich myslíte? Od doby co mi byly darovány ( prý mám "ten" cit...intuici. ..tedy někdy opravdu😊) si je často vykladám...většinou to dost sedí ...az me to nekdy děsí.

Morgana: Já moc andělské karty, afirmace a podobné nepoužívám, ale vím, že někomu vyhovovat mohou. Nemám proti nim celkem nic.


Kdyz dostanete zhury zakaz vylozit zajemci karty, jakym zpusobem je Vam to sdeleno a jak to resite... sdelite to, vracite penize nebo jinak? Dekuji.

Morgana: Napíšu to narovinu: nemám svolení, peníze vracím. To, jak je mi to sděleno, se těžko popisuje. Jde o pocit, vizi, text před očima, tlak... těch variant je moc.


výklady samy sobě ano/ne a jak často výklady?

Morgana: Raději ne a neptat se na karty na stále stejný dotaz, pokud jste v dané situaci či s danou věcí nic zásadního nezměnila.


Když vezmu karty do ruky, podvědomí mi diktuje jakým způsobem je mám vyložit na stůl, strašně rychle mi v hlavě naskakují odpovědi, někdy i dřív než je položena otázka. Problém je že často nestihnu zachytit všechno co mi karty říkají. Jakoby mi běžel hlavou text, který nestíhám přečíst...jde to nějak zpomalit? Nebo spíš naučit se to ovládat. Nevím...

Morgana:  Nejde, naučte se rychleji mluvit  :D



Proč lidé,kteří vykládají karty,nemají většinou potřebu sami se karet ptát?Vykládám už dlouho a nenapadne mne jít ke kartářce,nebo si vyložit sama...Tak nějak ,,vím,, a co nevím,na to si ráda počkám...Máte to tak taky,Morgano?Kovářova kobyla...?

Morgana: Jo jo, mám. Prostě víte, že víte :-)


Které tarotové karty má používat začátečník?? ( kde je koupit) A Kde se dají naucit základy, děkuji

Morgana: Karty si Vás vyberou samy a je potom na nich, zda Vám umožní s nimi promlouvat. Nelamte nic přes koleno, ani se nic neučte. Buď to v sobě máte, nebo ne :-)


Karty mě také lákají, ale asi ještě nepřišel ten správný čas... Jen se zeptám, zda se se mnou může chtít někdo spojit nebo mi něco říct... Občas mám pocit, že za mnou někdo chodí, občas mám i zimnice a celkově nejsem ve své kůži.. Sami tady padají věci, které jsou 15cm od kraje, atd. Děkuji

Morgana: Ano, samozřejmě, toto je velmi častý způsob jak dát o sobě vědět.


Kdysi mi jedna žena vyložila karty, aniž bych se jí o to prosila. Začala mi říkat, co dělat, co říkat. Podotýkám, do té doby jsem se s tím v životě nesetkala. Pak se zničeho nic odmlčela. Dám hodně na intuici, která mi říkala, že není něco v pořádku. A najednou úplně obrátila. Říkala, že z toho, co mi vyložila, se najednou nic nestane. A pak mi řekla, že existuje určité zaklínadlo (?), se kterým si můžete osobu opačného pohlaví k sobě přitáhnout. To jsem razantně odmítla. A nakonec došlo na mojí intuici. A ona před spoustou lidí vše proti mě obrátila a pošpinila. Udělá toto vůbec kartářka?

Morgana: Jednoznačně ne.


Morgano ,chci se zeptat,mám prý třetí oko ,ale uzavřené a nevím jak ho otevřít ,poradíš? Cítím to v sobě ,že by to tak mohlo být a nevím jak s tím pracovat .

Morgana: Je to o tom začít vnímat svou intuici a řídit se jí. Umlčet ego.


 Ještě se zkusím zeptat 😊 Myslíte, že je lepší nevědět a prostě žít, zvládat a rozhodovat se, jak co přijde nebo se ptát karet aj. a snažit se nakouknout dál? Mám možná trochu strach, jestli chci "vědět"

Morgana: Ke kartám by se lidé měli obracet ve chvíli, kdy se potřebují rychle rozhodnout, kdy se s daným problémem už dlouho potýkají a nevědí, jak dál, kdy potřebují náhled či "pokec" o svém problému. Jen zvědavost je k ničemu, většinou karty i vycítí a dle toho "humorně" reagují. A pokud máte strach, pak se na karty vůbec neobracejte.


Dobrý vecer,proč mi většinou věštby vychází opačně.

Morgana: Nemáte souhrn svého data osm? U osmiček to bývá velmi časté. Buď nemáte v danou chvíli vědět, anebo si máte poradit sama bez pomoci či ušlapání chodníčku skrze karty


Dobrý večer, před časem se mnou přestalo mluvit kyvadlo, asi i vím, čím jsem ho naštvala, několikrát jsem se mu už omluvila, trochu mi snad už odpustilo, ale není to stále ono, jak se mu mohu ještě zavděčit, aby bylo zase kamarád? děkuji

Morgana: Mohla jste udělat i jinou chybu, kterou Vám byla sebrána moc s ním komunikovat.


Nikdy jsem si nemyslela, že bych něco mohla "dělat", ale posledních pár týdnů mě velmi přitahuje kyvadlo... čekám kdy to dozraje :) jak se naučit práci s kyvadlem - sama nebo jít někam na "kurz" pokud teda vůbec to jde...

Morgana: Existuje spousta knih či online textů k práci s kyvadlem, tak tím můžete začít, pokud nevěříte svým vlastním interpretacím :) Jinak kyvadlo si Vás najde, osloví Vás.



Mohu se zeptat co si myslíte o kartách zdraví?

Morgana: Takové asi neznám, ale rozhodně bych s jejich výkladem byla nejspíš obezřetná.


Dobrý večer, práci s kyvadlem se člověk může naučit nebo na to musí " být nějaké medium" či něco 😉 dekuji

Morgana: Můžete si pořídit knihy k tomu vydané, ale lepší je se s ním skamarádit sama.


Vestby sa plnia, avšak casovo úplne mimo, aj roky meškania, čo bolo povedané, že v ,,dohľadnej,, dobe 

Morgana: Čas v kartách nehraje roli, neexistuje. Je to pozemská jednotka, kterou jsme si my lidé vytvořili pro snazší domluvu. Jde to v posloupnosti.


Já bych se ráda zeptala i na ten výklad z logru od kafe, mám ráda turka ale většinou tam nic není,nebo s tím se má nějak zakvedlat ? :D

Morgana: Zalijte kávu a v klidu a na světle se podívejte na hladinu a její okraje. Tam jsou ihned obrazce. Pak i během pití Vám mohou nějaké naskakovat. Po dopití je dobré lžičkou lógr prohazovat a šálkem zároveň otáčet. Poté překlopíte na podšálek dnem vzhůru a necháte cca 30 minut ležet. Neměl by kolem něj ale nikdo jiný než ten, komu čtete, být a už vůbec na něj chytat. Pak jej otočte a vnímejte obrazce v něm. Budou tam a budou mluvit


Morgano, mam kyvadlo,ktere jsem si vybrala,protože mi davalo nejvetsi silu. Najednou mu odpadla spicka, vecer jsem dala na misto a rano tam nebyla.nasla jsem ji az po nekolika mesicich zapadenou za komodou a vubec nevim,jak se tam dostala. Nicmene se mnou potom normalne komunikovalo. Pak jsem si koupila jen tak nové a to stare se ani nehlo. To nove jsem schovala a stare se mnou opet zacalo spolupracovat. Moje otazka zní,zda to ulomeni ma nějaký vyznam, mam s nim pracovat dál. Co se s nim mohlo stát?diky

Morgana: Možná jen na čas chtělo odvést Vaši pozornost. Pokud s Vámi komunikuje, pracujte s ním dál. Karty se taky časem natrhnou a jsou ošoupané a přesto jedu dál.


Dobrej večír Morgano už dlouho mám nutkání si koupit karty,přitahují mě hodně,můžete prosím poradit,a jak poznám že mám na to jak se říká dar a ne jen takový to koukání do karet,Díky

Morgana: Ta komunikace, která mezi Vámi a kartami začne probíhat, bude tak "jiná", že to poznáte. A navíc se začnou věci viděné v kartách plnit.


Ráda bych se zeptala na tarotovu kartu Ďábel. Já ji zkrátka vnímám úplně jinak, než všichni ostatní. Vyloženě ji mám spojenou se silnou sexualitou, vášní. Nemám ji negativní. Už jen, když na ni sáhnu, hoří. Tak si říkám, jestli ve mně nedříme něco "satanského"? 

Morgana: Tohle je jeden z jejích významů. U mně se ve výkladu Ďábel ukazuje u závisláků, psychopatů, vztahů založených na manipulaci atd. Ten sex tam taky občas je, ale ne pokaždé.


Ještě se zkusím zeptat, netýká se to přímo karet. Chodím na brigádu a poslední dobou tam nemám dobrý pocit... V hlavě mám představu, že za těmi skleněnými dveřmi stojí starší žena s dlouhými vlasy, trošku mi to nahání strach... Když se však podívám, nikdo tam není. Co to znamená? Děkuji

Morgana: Vidíte duše.


Mohou být "živé" sny brány jako předpověď?

Morgana: Ano.


Dobrý večer, Morgano. Pentakl. Je to dobré znamení, pokud kyvadlo začne samo kopírovat po ukončeném sezení jednotlivé vrcholy pentaklu? Nebo to znamená něco jiného? Děkuji 

Morgana: Ano, samo chrání jak sebe, tak i Vás.


Čarodějnicí se nedá naučit. Tou prostě musíte být. Je to něco, co si nesete z minulých životů.

Morgana: Tak některé dámy tomu nevěří


Jak otevřít intuici??

Morgana: O tom jsem psala, text by měl být na webu.


Naučit se výklad karet???? Buď vidím a nebo cítím. A nebo nevidím a necítím o tom je výklad není to o učení kouknu na člověka a vidím... To nejde snad ani n a učit .. Naučit se to může každý podle příruček o čem pak takový výklad je?????

Morgana: No mně to neříkejte, jsou tací, kteří na výuku karet věří a absolvují různé semináře a kdesi cosi. Můj názor na naučení se četbě z karet tu byl několikrát odprezentován.

























Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA