ÚLOHA KARET VE VÝKLADU

Mnozí se mě ptali či ptají, jak to, že někteří kartáři používají či potřebují k výkladu karty a druzí pracují klidně bez nich. Je to prosté: ten, kdo skutečně umí číst v lidských osudech, ten k tomu nepotřebuje nic. Ani karty, ani kouli, ani kyvadlo, ani ropuší bradavici či slepičí pařát. Stačí mrknout do tváře, do očí, nebo se jen tak zasoustředit na danou osobu a ono vám to začne před očima skákat samo. Občas když tu mám na kávě či na vínku nějakou kamarádku či kamaráda a vím, že by jim krom jiného udělalo radost, kdybych "na ně koukla", tak si vezmu balíček karet, jen tak je v rukách při hovoru míchám a kdykoliv se na něco zeptá či jen udělá odmlku v tom, než položí dotaz, i když už vím, zda se to bude týkat vztahů, maminky, peněz, nové práce, kamarádky Ilony či Bruna z Itálie, přestanu míchat a kouknu kamkoli mě napadne: dospod balíčku, do jeho poloviny... a vždy je tam daná odpověď, která už stejně byla mou hubou nevymáchanou dříve v hovoru vyřčena. Ten balíček karet totiž nehraje skoro žádnou roli, mně nezajímají karty, které vytáhnu, ani zda nalevo od nich je Viselec nebo napravo dvojka Pohárů, je mi to šumák. Můžu je klidně rozhodit jen tak na stůl, jako karty hodí nasraný pokerový hráč, který zrovna přišel danou hrou o majlant, a tak, jak vyletí, jak se na stole rozprostřou, kam zrovna mrknu, tam začnu mluvit. Je to už takový jakýsi ležérní způsob, jakým to jde ze mě... nevím, jak lépe to napsat. Proto nevěřím na žádnou výuku četby z karet, proto neřeším, co která tarotka znamená, je mi fuk, v jakých kombinacích karty znamenají svatbu, bankrot či Oldovu nevěru... ono to musí nabíhat samo. Kapiš? :-) Jen ty karty jsou prostě taková pěkná okrasa kolem toho všeho, kterou si stejně ale užije jenom klient při osobním výkladu. A když už jsme u těch věšteb, tak zítra bacha na úrazy dolních končetin, zejména přetržené šlachy a vymknuté kotníky - teda ne že bych to někomu z vás přála :D Hezký večer vám všem! Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA