MORGANA - JAK TO MÁ NYNÍ S OSOBNÍM SETKÁNÍM, ODVÁDĚNÍM DUŠÍ A DALŠÍMI AKTIVITAMI.

Máme tu 41 tisíc sledujících! Vy jste prostě neuvěřitelní :-) Zrovna jsem dodělala výklady a ještě než se půjdu podívat, co kde vyspravil a vykrášlil můj potomek, tak jen pár slov. Děkuji! Děkuji, že tu jste, že čtete, co vám píšu, že se možná i zamýšlíte, měníte si své životy, posouváte se. Každý týden mám v mailu minimálně jeden děkáč a tyhlety maily mě fakt hřejí u srdce, byť je nemohu číst všechny. Už přes rok mám adminku, která mi maily roztřiďuje do jednotlivých složek a díky ní mám taky v objednávkách jakž takž přehled a nemusím u počítače prosedět půlku dne. Bohužel nemám čas číst všechny maily, není to v mých možnostech, páč mám téměř tříletého kloučka, který moji práci neumí respektovat a přijmout fakt, že každé dopoledne maminka vezme svůj balíček karet a jde pracovat. Z tohoto důvodu taky zvažuji velmi zásadně, že počet přijatých objednávek OMEZÍM a budu je nejdříve schvalovat. Ještě sice nevím, jak to s adminkou "spojíme", ale ono se to nějak vytřídí samo. Nicméně dneska něco málo k tomu, co mi většina z vás píše. Samozřejmě že nejčastější dotazy jsou na osobní výklady u mě na hradě. Ty jsou zatím stále pozastaveny, nemám k nim tedy co jiného dodat. Další nejčastější dotaz zní, zda se s vámi nechci setkat osobně a pokecat. Tak tady vás zklamu. Jsem ve fázi, která už nějaký ten měsíc či rok trvá a ta fáze se jmenuje IZOLACE. Když jdu po ulici, mám nasazené sluneční brýle a v uších pecky od MP4, udělám si tím takovou svou vnitřní bublinu, do které nikoho nepouštím. Když jsem se synem, zvládnu tak maximálně jednou za týden pískoviště a jednu či dvě návštěvy kamarádek či kamarádů a tím to hasne. Zrovna před pár týdny jsem se tu v novém místě seznámila s pár maminkama (holky, zdravím vás!), se kterými v rámci možností řeším běžné věci a o ezo, kartách, duchovnu či sobě se nechci a ani asi nebudu bavit. Odmítám i setkání karmicky spojených lidí, zejména pak mužů, kteří přímo atakují, abychom se zase viděli a já je všechny odmítám. Nemám sílu stále řešit Vesmír, lásku, vize, zlo, entity a další srandy. Když se kolem něčeho motá vaše osudová cesta, váš záměr, vaše poslání... nazvěte si to, jak chcete.... nemáte už chuť se tím ještě probírat v soukromí. Fakt ne. Já sice chápu vaši fascinaci mou osobou, někdy už to hraničí se stalkingem, ale věřte, že jsem normální žena, která si žije svůj život, vychovává syna, řeší obědy a večeře, vysedává s vínkem na balkoně, chodí do přírody, má stále poporodní nadváhu a odrbaný tepláky a zrovna je spálená od jarního slunce :D No zkrátka sice jsem vtipná, mám přehled a bonmoty hážu z fleku, ale jinak se snažím nabírat energii právě tím, že zrovna neřeším anděly, minerály, vize, duchy a nesmrtelnost brouka. Kapiš? Takže ve své podstatě není vo co stát, žeo :D Nicméně když vás potkám na ulici a vy mě oslovíte, do prdele vás sice nepošlu (zatím), ale budu se snažit co nejdříve opustit místo srazu, páč prostě nabírám energii o samotě, se stromy, se synem a mému srdci blízkými lidmi (i když i to spíše v omezené míře). Takže až mi synek odroste a já budu cítit, že se s vámi chci scházet, tak určitě uskutečním nějaká ta úžasná setkání s mikrofonem a vydýchaným vzduchem v místních sokolovnách po celé naší matičce zemi, ale ten čas ještě nedozrál. Další dotaz se týká odvádění duší: tuto činnost jsem dělala, než jsem měla syna. Duše za mnou chodí i nadále, pokecáme a jde se dál. Zatím jsou to ty příjemné, doba entit a hrůzných zážitků odešla, takže si nebudu otevírat kanály, aby mi sem zase proudilo nějaké svinstvo, páč tu mám mládě a potřebuju ho chránit. Musíte se tedy obracet na někoho, kdo to dělá, stejně jako před pár dny při poptávce na exorcistu, regresní terapeuty atd. není problém sem vaši prosbu dát a požádat své fanoušky o pomoc. Až se k dané činnosti navrátím, páč mě duše a entity baví, dám vědět. Ale synkovi jsou teprve necelé tři roky, takže je asi jasné, že příští kvartál to fakt nebude. Takže tak, zase jsem se snažila obsáhnout nejčastější dotazy, tak abych předešla dalším obdobným, píšu to takto. Občas mám slabší chvilku, kdy lidem kolem na potkání polevím a řeknu jim něco málo ohledně jejich budoucnosti, ale jsou to fakt slabé chvilky postarší lejdy, která je prostě občas hodná, milá a přívětivá :D :D :D Ju? Takže tak. Zdarec, jdu vařit. Žijte své životy dle sebe, vono to ňák stejně dopadne a živí se odsud nedostaneme ani jeden. Tak co řešit? ;-) Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA