JSTE NA STRÁNKÁCH ŽENY, KTERÁ...

Občas se tu objeví dotaz/údiv/znechucení ohledně mé osoby, takže protože se tu zase po čase navýšil počet návštěvníků (i těch, co sem chodí na tajňáka), tak mám potřebu sebe a svou stránku malinko zase představit, aby nedošlo ke zbytečným šokům, zástavám srdce, tiku v obličeji či tahání nohou. Jste na stránce ženy, která čte z karet a lidských tváří, zejména pak očí. Jste na stránce ženy, která se nevnímá za žádnou duchovní osobu, která jen žije svůj život s tím posláním, které ji bylo dáno do vínku. V mnohých inkarnacích jsem byla čarodějkou či ženou tuctově smýšlející stádoidní společností zavrženou či vlastním uvážením izolující se od ostatních. Zažila jsem těch životů plno, velká většina byla jako duše velmi vysoce postavené šlechty, takže odtud ta moje sobeckost a arogance, se kterou nehodlám tedy ale nic dělat. Musela jsem si projít vším možným, proto je můj charakter nastaven tak, že se nebojím: nebojím se závisti, posměváčkům, ani těm, kteří už z principu háží lidi na pranýř. Jsem sarkastická a vždycky budu, jsem ironická a vždycky budu, jsem bolestně upřímná a vždycky budu, a ještě dodám: ano, chybí mi pokora, skromnost, empatie... bla bla bla... smiřte se s tím prostě :D Mám svůj typický literární styl vyjadřování se (pozor, andílci a víly, nebojím se bez uzardění říct slovo kunda a píča), mám svůj osobitý styl projevu jak tady, tak i při výkladech, kdy se snažím lidi nakopnout, profackovat a posunout dál, protože medy, cukrkandl a duhový jednorožec nikdy nikoho nikam dál než o centimetr neposunul. Nehledejte u mě miliony srdíček, přání ke krásné voňavoučké sobotěnce, ani úsměvy na všechny strany, namaste pozdravy či "duchovně čisté" kecy (tím spíš v doprovodu Ježíše Krista) a už vůbec ne pálení papírků s rituály, které stejně nefungují. Taktéž mě nežádejte o zásahy do karmy stylem "potřebuji, aby se mi Ota vrátil, jinak skočím z balkonu", anebo "přičarujte Magdaleně třetí nohu", protože každý magií políbený člověk ví, že do karmy druhých se nevstupuje. Baví mě charita, proto se na mé stránce v pravidelných intervalech konají různé aukce, z jejichž výtěžku pak peníze zasílám většinou pro děti či zdravotně postižené lidi. Píšu tu o různých věcech, ale jelikož většina témat už byla zpracována, najdete je na mém webu morganaarchiv.blogspot.com. Jinak tu jsou mé náhledy ve formě poměrně dlouhých esejí, tudíž pokud jste schopni pozřít jen jednoduchou, tisíckrát omílanou citaci s minimálně jednou gramatickou chybou, jste na špatné adrese. Píšu tu o všem, co se kolem ezo světa točí, ale jsou to jen moje zkušenosti a vlastní náhledy, které ne každému musí svědčit. Jednou za měsíc je tu grátis výklad, velmi pravidelně karetní trojlístky či příspěvky otevřené vašim dotazům. Jsem člověk, který má jasně vymezené hranice, nenechá se zviklat fňukáním, které tedy smrti nesnáším, nereaguje na hecování a trolly rovnou blokuje. Vím, kdo jsem, proto si rady o tom, jak se mám chovat, jak se mám vyjadřovat a jak mám vést svou stránku nechte prosím pro sebe, protože mě to nezajímá a domnívám se, že druhé taktéž ne. Krom vydírání na mě ani neplatí žádné uhánění či obrácená psychologie, občas se v komentech vyjádřím k tomu, co chci, ale rozhodně není v mých silách reagovat na všechny a všechno. K tomuto zde mám dvě adminky. Pokud někomu mé texty a to, co tu prezentuji, nesedí, má možnost bez upozornění odejít, dveře jsou stále otevřené, nikoho tu násilím nedržím. Jste tu na návštěvě, proto se tak chovejte nejen vůči své hostitelce (což jsem s dovolením tedy já), ale i vůči ostatním, kteří jsou ve stejnou dobu na stejném místě. Takže tak. To jen ve stručnosti, kdyby se snad někdo chtěl zajíkat nad tím, kdože to vlastně jsem. Mějte krásný den, já valím doposlat pár výkladů, než se mi permoník vrátí s babičkou z nákupu a užívejte den! Morgana
(PS: není nutné opět a zas psát, že tento typ textu neradi čtete. Mně je to fuk ;-) )

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA