OVCE, OVCE, OVEČKY


Dneska se vyjádřím k tomu, co tu velmi často (ne-li stále) čtu v komentářích. Rozmohl se nám tu takový nešvar, a to je ten, že když se mnou někdo souhlasí, je minimálně jedním člověkem z davu, většinou z davu lidí, kteří jinak zůstávají potichu, pomalu kamenován za to, že mi leze do prdele, že nemá vlastní názor, že si u mě chce udělat dobrý obrázek atd. Já si toho všímám už od začátku založení této stránky, na které jsem mimochodem už zažila mnohé, jako například lidi (tváře či styl psaní si pamatuji velmi, velmi dobře), kteří tu na mou osobu pějí ódy všeho druhu a pak mě za rohem (rozuměj u někoho jiného na stránce) pomluví a nenechají na mě nit suchou. Zprvu jsem si říkala, že to nechám být, což se mi možná s jednou výjimkou za ty čtyři roky podařilo, ale teď cítím potřebu se k tomu vyjádřit, protože vás tu vnímám jako učitelka své děti v mateřské škole: mám k vám zkrátka jistý ochranitelský pud, který se nedá mou rolí tady moc dobře potlačit. Při zakládání své stránky v dubnu 2015 jsem měla jen skromné požadavky na chování nově příchozích, ostatně je to stále napsáno v informacích zde na stránce. Nebudu tady tolerovat trolly, vysírače pod fejkovými profily, nešťastníky, co si sem přijdou zaplivat na mou adresu či na adresu mých fanoušků, ty, co sem budou vkládat spamy a reklamu na své služby a ty, kteří se do mě budou vulgárně či jinak agresivně navážet. Jeden čas tu podobných lidí bylo tolik, že jsem tu přes rok měla intenzivně adminku, která tyto vysírky mazala a blokovala za mě, nyní jsou tu spolu s editorkou na to v podstatě dvě, ale jak mi bylo řečeno, už se tento stav výrazně zlepšil, takže blokací není potřeba tolik, což mě těší. Nicméně po skoro dokonalém vymýcení těchto pablbů se tu objevují velmi často éterické bytosti čisté jako lilium s odvahou prince Bajaji (berte s humorem), které - když už je pod mým textem zřejmě moc pozitivních reakcí - mají potřebu to změnit, zapochybovat o tom, že by tolik lidí mohlo se mnou souhlasit a ihned to berou jako anální alpinismus nejvyššího kalibru. Přemýšlím, čím to je? To, že tu občas někdo vyplivne sírnatý koment na mou adresu a pak jen sbírá lajky těch, co jinak svůj komentář nenapíší, jen ve skrytu své připosranosti čekají, až to někdo udělá, páč sami nemají odvahu svému názoru čelit, to beru jako jistý "trest" za to, že jsem si vůbec dovolila být žádaná, mít úspěch, vliv a mít tolik příznivců (což - ruku na srdce - prostě mám). Ale proč zcela automaticky brát lidi se stejným názorem, který má Morgana, jako za prdelolízače? To jako když si myslím, že je Fanka Špeková falešná krysa a myslí si to i Edita Pištěláková, tak to znamená, že je Edita divná, nemá svůj vlastní názor (rozuměj jakýkoli jiný než ten, který má i Morgana), že leze Morganě do prdele a maže ji kolem huby med od devadesátníka, pana Šmerdy? To jako fakt? Budeme tu řešit sračky typu s Morganou se prostě ze zásady nesouhlasí, oponuje se jí, protože jedině to je známkou vlastního názoru a IQ vyššího než u cvičeného šimpanze? Lidi, proboha, buďte soudní! Věčně mě tu atakujete za to, že neumím přijmout jiný než svůj názor, což je blbost, páč já naprosto nechávám komenty otevřené diskuzi a nemám potřebu pídit se po těch, kteří si "dovolí" se mnou nesouhlasit a na rozdíl od mnoha jiných majitelů a majitelek podobně laděných stránek, lidi s opačným názorem slušně napsaným NEBLOKUJU, ani jejich slova NEMAŽU. A věřte mi, divili byste se, kolik známých tváří tady na fb absolutně nesnese či neunese kritiku ;-) Ti, kteří mě čtou od začátku mého působení tady včetně těch, co mě znají i v reálném životě, se v hovoru se mnou diví, co všechno se Morganě neodpouští. Co všechno se jí vytýká, co všechno ona podle druhých dělá blbě a měla by změnit. Někdy se směju dost nahlas, jak moc jsem trnem v oku druhých a nepřestává mě překvapovat, že když se na mě nenajde nic negativního, tak se musí jak v novinařině sestavit nový příběh či vytknout něco, co "zavání", aby se na mě čas od času aspoň něco černého mohlo prsknout :D:D:D   Děcka, prosím vás, jste tu všichni sami za sebe. Když poukazujete na druhé, je to vaše, ne jejich. Mějte to na paměti. Já vás tu mám jak na talíři, takže známé tváře nikdy nezklamou. Tuto stránku povedu do té doby, do které vám budu mít co předat. Je mi šumák, že se nemusí líbit všem, i když otázkou zůstává, proč tu tedy stále setrvávají, je mi jedno, zda mi budete vytýkat v podstatě cokoliv (od textů, přes chování, jednání, až po vizáž), protože ani vy, co vyčítáte a ukazujete prstíkem, nejste průzračně čistí a duhoví, jak se snažíte celému světu svým komentem ukázat. Jen prosím, než něco napíšete a budete lidi nazývat ovcemi či podobnými bludy, připomeňte si Morganinu radu, kterou už tu mnohokráte dávala: to, že mám fejsbuk, počítač s klávesnicí a schopnost po ní psát, automaticky neznamená, že mám za každou cenu psát nějaký komentář. Ju? :-) Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA