PŘEDKOVÉ MORGANY

Teď dost frčí začít se zaobírat svými předky, kreslit si "family trees" a zaznamenávat do nich rodinné příslušníky a pátrat v archivech po vztazích a spojitostech se všemi pra pra pra lidmi. I já se nechala vtáhnout do tohoto módního trendu a nechala jsem si vypracovat analýzu, kterou nabízí laboratoř v Plzni, ohledně mých předků, původu mých předchůdců, zkrátka rozbor toho, odkud jsem se já vlastně vzala. V této analýze se můžete dovědět, odkud pochází mužská či ženská linie vašeho rodu, já zvolila tu ženskou, dost možná si mužskou nechám ještě zpracovat. Detaily nebudu nijak vysílat do světa, protože by pro vás nebyly ani tak zajímavé jako pro mě a pro mou rodinu, nicméně díky tomuto rozboru jsem se dozvěděla, že ženy mého rodu se dostaly krom jiného až do severských zemí a jejich klany se vyznačovaly tím, že členové daných rodin byli pevní, odolní proti stresu, houževnatí, dokázali z míst, kam se přesunuli, přežít i v těch nejdrsnějších podmínkách, které pro dané území byly typické, dožívali se velmi vysokých let, měli vysoké IQ a netrpěli mozkovými degenerativními příhodami. Když jsem to četla, musela jsem se smát, protože sama mám porcelánovou pleť, která je pro seveřany typická, v zimě při mínus deseti v klídku zametám sníh jen v tričku a krátkých nohavicích, ženy v mé rodině jsou trošku jako muži v sukních, zvládají strašně moc a nepláčí nad sebou a celkově nemáme moc rády teplotu vyšší než 20 stupňů. Tento můj pre-rod se pak v Evropě rozdělil a jedna z větví směřovala - kam jinam, žeo - na britské ostrovy, jiná pak na pomezí Španělska a Francie, další do Egypta. Prvopočátek cesty ovšem započal na Kavkazu. Analýza samotná je velmi, velmi zajímavá, vnitřně jsem věděla, co v ní asi bude, nijak zvlášť krom toho Kavkazu mě nepřekvapila, takže vy z vás, kteří se mě neustále ptáte, kde se ve mně bere ta energie, houževnatost, schopnost zvládat tolik věcí a funkcí naráz a být stále nad věcí, tak odpověď je v tomto textu. Morgana
PS: Pamatujete si na to, jak jsem vám tu psala cca před 2 měsíci, že se mi ve vizích objevují lodě a na nich velká spousta chlapů? Teď už chápu.... Vikingové, statní a houževnatí seveřani, mí stateční předkové :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA