EGYPT - JEDEN Z MINULÝCH ŽIVOTŮ MORGANY

Velmi často se mě ptáte na můj vztah k Egyptu, na pyramidy, na můj možný dřívější život v dané zemi, tak jsem se rozhodla o tom něco málo sepsat. Vy, kteří jste tu dlouho, už víte, se kterými zeměmi či spíše zemí mě pojí nejsilnější a nejdojemnější vzpomínky a myslím, že tuto krajinu nemusím znovu vkládat do slov :) Za dobu existence této stránky se ke mně dostala opravdu veliká spousta karmicky propojených lidí, se kterými jsme si ani v mailu nemuseli říkat žádné detaily a protistrana mi byla ve všech případech schopna popsat můj dům, oblečení, vizáž, charakter či vztahové věci, které nemohla vědět, neb já se v soukromí a už vůbec ne s lidmi na fb, které neznám osobně, nevybavuju o svých minulých životech nijak zvlášť. Pokaždé vycítím příchod někoho, kdo je se mnou propojen a je sranda poté vnímat, co mi ten druhý/druhá chce říct, protože já většinou přesně cítím, zda se mi ozve můj bývalý manžel, milenec, sestra, matka či kamarádka... Tímto způsobem jsem tu našla cca 20 karmických vztahů, za které jsem víceméně šťastná. Je to cca pár let, co se mi hlavou honí občasné deja vu vzpomínky na zemi, kam jsem dle všeho byla dopravena proti své vůli, mohla jsem být i součástí nějakého otrokářského obchodu, nevím, nepátrám po tom a ani v meditacích se na dané zkušenosti neptám. Jen vím, že cestuji lodí s velkým seskupením mužů, kteří mě pak nějakou dobu odkládají v zemi, jíž je dle mých vnitřních pocitů právě oblast Egypta. Zajímavé je možná i to, že ve své velmi velké blízkosti mám kamarádku touto zemí posedlou, která se domnívá, že ji nemám ráda, aniž by tušila, že jsme karmou propojeny. Nechávám to být, sama si musí vzpomenout a nalézt příčinu svých pocitů. Tím chci říct, že v Egyptě jsem rozhodně v minulosti byla a nemám na tuto zemi vůbec hezké vzpomínky. Proto taky tuto zemi o dovolených nevyhledávám, je mi krajně nesympatická stejně jako tamní lidé (nic proti vám, kdo z Egypta jste, je to jen součást pocitů a emocí spojených s minulými inkarnacemi), nelíbí se mi ani malby starodávného Egypta, působí na mě děsivě stejně jako jejich ochranné amulety, ve kterých necítím ochranu a moc, ale naopak zlo, a pokud se někdy rozhodnu zajet kouknout na pyramidy či Sfingu, vím téměř stoprocentně, že tento výlet vnitřně hodně protrpím :) Tímto textem možná dám zároveň odpověď těm z vás, které máte tuto zemi naopak rády a někde uvnitř sebe jste už několikrát cítily, že mě odněkud znáte. Pak ano, je velmi velká pravděpodobnost, že jsme se tam tehdy potkaly. Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA