ODPOVĚDI NA VAŠE DOTAZY II.




Hrozně se vnitřně bojím ze všeho a jeden pán mi nedávno daroval kyvadlo a kameny.Ale nemám sílu co mi podsouva

  • To, že Vám je daroval, značí, že se jim máte v budoucnu věnovat. Ale přistupujte k nim až tehdy, kdy vnitřně ucítíte, že nadešel správný čas. Nic nedělejte na sílu, objevilo by se to dost razantně ve výsledcích.
Může s kyvadlem pracovat každý? Jr možné, že lže.. Nebo člověk jen špatně pokládá otázku. Takový dotaz je asi nadelší povídání děkuji Morgano
  • Je to stejné jako u karet: buď máte dar s kyvadlem pracovat, anebo nemáte. Nic mezi tím není a osobně nevěřím, že se dá četba z karet a práce s kyvadlem naučit. Možná u toho kyvadla je malinko větší šance uspět, ale člověk musí umět naslouchat právě té komunikaci, kterou kyvadlo vysílá.
Morgana jak poznám, že ten dar není... Logicky nechce nic říkat a povídat si, že... Poslední dobou se mi totiž stává, že mi ukazuje opačně. Říkám si, že je období kdy jsem rozhadana uvnitř a tím pádem i nahoře. Děkuji
  • Necítíte žádnou komunikaci, dost se to podobá tomu, co píšete: ukazuje opačně, než víte, že by mělo. Můžete na něj i tlačit, přistupovat v blbé náladě, emočním rozladění a to vše má na kyvadlo vliv. Pracuje s vibracemi a energiemi, vycítí, kdo jej drží a kdo se ptá. Zkuste jej očistit a na čas uložit do krabičky. Pak se k němu navraťte a zkuste to znovu. Navíc platí, že pokud Vám Vesmír Dar odebral, nebude s Vámi už kyvadlo nikdy mluvit a dost možná se Vámi neznámo jak a kde ztratí.
Dobrý den :) Zajímala by mě práce s kyvadlem. Já mám zkušenost, že mi odpovídá, tak jak si přeji, aby odpověď zněla. Jak se od toho ,,odosobnit" ?
  • Toto chce trénink. Je to jak u karet, nesmíte do nich prolínat své vlastní postoje a zkušenosti. Požádejte Vesmír a anděly, aby Vás vedli. Musíte se naučit během minuty či dvou uklidnit mysl, uklidnit vnitřní emoce a přistupovat ke kyvadlu tehdy, když nejste něčím či někým rozhozena. Je to jen o práci na sobě samé, pak se dostanete do bodu, kdy s Vámi nikdo a nic necloumá. Pak kyvadlu položte dotaz a vnímejte, co ukazuje. I to, že vidíte, že ukazuje to, co si přejete, a Vy cítíte, že opak je pravdou, je věštba :)
Zašla bych na výklad ke kartarce. Jak poznám dobrou kartarku ?
  • To záleží, co si představujete pod pojmem "daleko". Většinou jdou vidět věci, které se udějí max do půlroku či roku, je to dost individuální. Já tam vnímám věci, které se stanou třeba do pár hodin :D Ano, můžete popsat i charakter člověka, jeho náladu, jeho vnitřní záměry.
Dobrý den,ještě k tomu tématu věštění z kávy..Myslíte si,že z kávy je možné vidět daleko do budoucna?A take jestli se dá z kávy popsat cloveka atd...?Dekuji za případnou odpověď..
  • To záleží, co si představujete pod pojmem "daleko". Většinou jdou vidět věci, které se udějí max do půlroku či roku, je to dost individuální. Já tam vnímám věci, které se stanou třeba do pár hodin :D Ano, můžete popsat i charakter člověka, jeho náladu, jeho vnitřní záměry.
Jela jsem vlakem a nestalo se to poprvé,do hlavy mě přišly 3 informace,které se do týdne vyplnily.. Přemýšlela jsem nad tím,není to poprvé.Mám z těchto věci obrovský respekt.Přeji krásný den 🌷
  • Naslouchejte dál a rozvíjejte to. Vesmír k Vám promlouvá a bude toho přibývat :)
Dobrý den Morgano, mohu sezeptat, jak člověk pozná, že má dar ohledně věštění? Děkuji za odpověď.
  • p. Robin : Dar k tomuto si myslím má každý a to je ta intuice kterou mame všichni a buď jí umíme probudit a pracovat s ní nebo ne.Pak je důležité jak ke kartám přistupujete a jak s nema zachazite a jakou uctu a pokoru k ním máte. Pak i ty karty Vam budou takto odpovídat a budou s vama komunikovat.Je třeba je po vykladech očistit nad svíčkou od zbylych energií a pěkné je mit zabaleny v pytliku semišovém s kameny ochrannými a podobne to je velmi podstatne.Jste li schopna v tom čist tak je to na dobre cestě. Avšak jak říkám karty maji být posláním a pokora k ním je nezbytná. Hovořím z vlastní zkušenosti snad to nevadí že sem píšu. Pěkný den.
  • Morgana : Robin má v podstatě pravdu. Intuici má každý, ne každý ji ovšem plně využívá a dokáže si ji vpracovat až do bodu vizí a tím pádem věštění. Takže každý věštec rozhodně není. No a Dar poznáte velmi dobře: nebudete se muset vůbec ptát, zda jej máte, páč zkušenosti, zážitky s vizemi a předpověďmi, to, jak Vás lidé budou vnímat, jak se k Vám budou chovat, zda k Vám budou mít respekt, či chodit si k Vám opakovaně pro rady, Vás přesvědčí samy.
Dobrý deň Morgana,karty som po rokoch vykladania odložila,necítim potrebu vedieť,ako sa čo bude vyvíjať atď. Po ich odložení sa mi začali snívať sny,o tom čo sa stane v blízkej budùcnosti,čo ma čaká.. Čo mi to má povedať? Ďakujem
  • Že Vesmír chce, abyste v tom i přesto pokračovala :D
Vím, že oči jsou odrazem duše. Stalo se Vám někdy, že by i oči "lhaly"?
  • Nikdy. Ale stalo se mi a to v dost zásadním vztahu, že jsem svou vnitřní intuici a to, co jsem v nich četla, nechtěla poslechnout.
Morgano vim ze nemám dar,nejsem kartarka ale karty me zajímají i vše kolem magie,mám doma karty a čas od času se do nich podivam,chci se zeptat jak je možné ze vychází at me nebo i někomu z rodiny i když ten dar nemám? Někdy jim nerozumim jindy je to v pohodě,ale říkám vyndavam je opravdu málokdy,občas se mi daří z logru baví me to ale hodně i vyčerpává ,stejně kyvadlo vycházelo ale je to tak jednou za 2 měsíce,jen jestli je možné aby to šlo i bez toho aby člověk ten dar mel nebo tomu nerozumim děkuji,dělám to jen pro sebe občas rodině ale táhne me to od mala
  • Simonko, já Vás zklamu, ale Vy Dar věštění máte :)
Je vhodne se ucit opoustet telo a ziskavat mimotelni zazitky?
  • Vždycky každému radím, aby se nepouštěl do ničeho "nadpozemského" jen kvůli zvědavosti. Nemusel by pak unést následky.
 Mám kamarádku kartářku, občas se na něco zeptám. A většinou vím předem odpověď. Co to znamená? Vlohy předvídat, předpovídat....zatím to mám tak, že dávám na svou intuici.
  • Intuice je velmi dobrý začátek. Kdo ji poslouchá a rozvíjí, tomu pak chodí víc a víc vizí. Je potřeba umlčet hlavu a vnímat, co Vám tělo říká. Pak jste na dobré cestě to rozvinout.
Krásný den Morgano,mě by zajímalo čtení z ruky,dá se naučit podle knížek? Děkuji 😊
  • Moje máma, která z rukou čte poměrně obstojně, se takto částečně četbě naučila. Ale je fakt, že si ji vyhlédl jiný člověk, který tímto umem oplýval a do dané schopnosti ji zasvětil. Takže domnívám se, že knížky jsou dobrým prvotním vodítkem, jak se tomu naučit.
A me by zajimalo, zda tyto pomucky - karty, kyvadlo - potrebujete..?
  • Nepotřebuju :)
Ahoj Morgano, jsem sava jak houba. Nekdy je to na me moc. Pusobi na me i vse co se deje ve svete. Mam jasnozrive sny ale i vize do budoucna v makovici z niceho nic. Zrovna mi prestalo hrat radio :-) tak nevim jestli to mam vubec psat. Da se s tim nejak pracovat a cistit od te negativni energie? Diky Alca
  • Tak toto by bylo na dlouhé psaní. Musíte se naučit odpojovat se od Vesmíru a uzemnit se, čistit svou mysl i tělo, když je toho moc, nebojte se požádat tam nahoru, aby ubrali na množství sesílaných vizí.
hezký den, Morgano, máte, prosím, nějaké zkušenosti, jak obměkčit kyvadlo které začalo trucovat a mlčí? něčím jsem ho naštvala a zatím se mi nepodařilo se účinně omluvit...
  • Zkuste jej na čas odložit, pochopitelně očištěné. Možná si od sebe jen potřebujete odpočinout a po čase se k němu navraťte. Je potřeba k věšteckým pomůckám přistupovat s láskou a pokorou, děkovat jim, žádat je, nebrat je za samozřejmost.
Dobry den paní Morgano chtěla bych se zeptat čas od času se mi něco zdá myslím tím sen nebo něco mi přijde do hlavy a za pár dnů se to stane nebo řešila jsem nějakou věc a čekala jsem SMS odpověď hlavně ať je kladná sekudnu před tím než ta SMS dorazila mi začalo pískat v uchu právem pro mě to značí vždy že uslyším dobrou zprávu a hle za sekundu SMS s kladnou odpovědi čemu to mám přisuzovat děkuji velice za odpověď
  • Máte Dar, dneska to tu píšu už druhé dámě :)Rozvíjejte jej, naslouchejte Vesmíru a intuici, k čemu Vás přitáhne. Pokud pocítíte zájem o věštbu ze snů, rozvíjejte to. Pokud Vás to potáhne ke kartám, vnímejte, jaké Vás přitahují a zkuste s nimi pracovat.
Krásný den, jak se pozná že dar na výklad karet, kyvadlo..... mám?
  • Na toto Vám odpovím takto: kdo má ten Dar, ten to ví. Navíc Vás bude ten nahoře směřovat k situacím, ve kterých se to kartami, kyvadly a jinými věšteckými pomůckami hemží, bude Vám do cesty přihrávat texty s magií související, bude přes Vaši intuici Vám posílat vzkazy a vize.
Dobrý den všem, Morgano chtěla bych se zeptat, jestli se dá nějak naučit odhadnout lidi, číst v očích jejich úmysly se mnou. Jsem důvěřivá a často někomu naletím, tolik facek jsem dostala a pořád je to asi málo. Děkuji 🍀
  • To chce mnohdy letitý tréning. Zkuste nejdříve vnímat první impuls či zprávu, která Vám přijde vnitřně či pocitem v těle, když se někomu podíváte do očí. A ten pocit, ať je jakýkoli, je stopro správný.
Co se stane, když " neposlechneme " svou intuici?! Kolikrát vidím tolik znamení kolem sebe a udělám pravý opak 😳.Je to špatně? Nebo, že si máme ještě něco dořešit NEŽ SE HNEME DÁL....
  • Dostanete po čumáku :D
 Morgano,zdravím,občas vyložíme karty,i když s respektem a ono to i vychází...dar nebo náhoda?Děkuji.
  • Nic není náhoda :)
Čtení z očí bych se také ráda naučila. Vůbec neumím odhadnout lidi, ten kdo uhýbá pohledem je pro mne falešný člověk ale jak poznat lidi podle očí??
  • Nemusí jít vždy o falešného člověka, někdy lidé uhýbají očima, protože se snaží nenechat se rozptýlit od grimas a výrazu ve tváři druhého člověka, který jej poslouchá. Nicméně chce to cvik. Odpovídala jsem podobně o pár otázek výše.
Krasný den Morgano, ráda bych se učila výklad karet,kyvadlo jen nevím jestli je to zrovna cestička kterou se vydat
  • Dejte tomu čas, karty či kyvadlo si Vás ve správnou dobu najdou samy.
Pani Morgano byla jsem u jednoho maga,ktery mi dal energii a vyklad udelal.tenkrat rikal,ze s nim budu jednou lecit.je to 7let.ale ja toho cloveka nemuzu ze sebe setrast.byla jsem s nim urcitou dobu v kontaktu a najednou jsem dostala z nej velky strach.jsem se z toho zacla probirat.moje intuice mi naznacila.zjistovala jsem si pres kartare.vsichni videly,ze ma velkou moc a dela I cernou magii.vim,ze si ze me bere energii dodnes.byl to I lecitel.byvam tak desne vycerpana.chtela bych se take venovat kartam.vyklady jsem predpovidala dobre,ale s tou vycerpanosti to nejde.po ctyrech letech se mi znovu pripomina.posila mi sms jak mu lide dekuji.branila jsem se proti nemu prerikavanim jedne vety.ale pry to jenom zmirnuje
  • Musíte rituálně sejmout všechna pouta s ním spojená, bylo by to na dlouhé psaní, ale zkuste si vybavit, zda nemáte doma nějaké jeho dárky či věci s ním spojené a vše spalte. Pak požádejte archanděla Michaela o přetnutí všech pout s ním spojených, musíte to dělat každý večer. Vesmír požádejte o přerušení kanálu, díky kterému na Vás může být přilepen a pak si udělejte ochranu ve formě, o které jsem tu psala: vezměte si zavařovací sklenici, do ní vsypte vše, co má ostré hroty a špičky (hřebíky, rýsováčky, nůžky, střepy skla atd.), do toho musíte vložit svou DNA (nejlépe moč), pak sklenici uzavřete a zakopejte ji poblíž svého domova min. do půlmetrové hloubky. Vše, co k Vám bude seslané, se pak nárazově a s větší vervou vrátí odesílateli. Noste ochranné symboly, palte svíce, čistěte se. Mělo by to pomoct.
Dobrý den Morgano :) ráda bych věděla zda někdy do budoucna neuvažujete že by jste měla svůj coven můj názor je že máte spoustu fanoušků kteří k vám vzhlížejí a rádi by vás měli za svoji kněžku a rozvíjeli by dál svůj dar pod vaším vedením :)
  • Nebudu říkat, že nepřemýšlela, ale zatím cítím, že se moje cesty budou ubírat malinko jinudy.
Dobrý den Morgano, jak poznám co mi jde od srdce a co je mozek ?
  • První dojem, který v sobě cítíte, je intuice (srdce), takové ty strachy, hrozby a snahy zpochybnit člověku to, co mu naskočilo jako první, je už nástup ega, tudíž mozku.
Dobrý den morgano, od doby co jsem pracovala úplně poprvé s kyvadlem uplynuli asi 3 roky po te jsem chtěla začít pracovat s kartama ale ty jsem nepotřebovala nemusela jsem je otáčet jen na ne položila ruce a odpovídala na otázku ještě dřív než se dotyčná stačila doptat takže asi nic pro me nerozumim jim .. pak přišla práce s dusemi která se me drží už od samého začátku odvádění atd .. a tak jsem se chtěla zeptat protože pokaždé když mam v ruce třeba řetízek ze kamoska chce zapnout chtě nechte se okamžitě nápojim jenze mam z toho strach protože nevím na Noho abych se třeba neptala nějaké nezname entity která by se na me nalepila a dělala zle. Chtěla bych to znovu zkusit ale mam z toho obrovský strach jak zabráním tomu aby se napojil někdo koho nechci.. vážně si nemůžu vzít do ruky ani blby řetízek nebo se jen pohledem zahledet na srdíčko co mi visí v autě je to hrozne nevím co dělat.. Děkuji
  • Musíte se čistit, chránit, žádat Vesmír či anděly o nasměrování či pomoc. Jakmile se v tom začnete pohybovat, začnete i více vnímat, kdo a co k Vám promlouvá a budete schopna odlišovat "špatné rádce". Navíc vždy mějte rozsvícenou svíčku a nedělejte to "jen tak na potkání" komukoli a kdekoli. To by se Vám vymstilo.
Dobrý den Morgano,byla jsem u kartářky a ta mi rekla,že jsem byla čarodějka hodně mocná a asi i zlá...já sem přitom takovej dobrák....pořád mi to vrtá hlavou....děkuji za odpověď 😊
  • Musela bych vidět Vaši současnou fotografii, ale jistou "mrchu" ve spojitosti s magií u Vás cítím taky :)
Dobrý den, Morgano, chci se zeptat, zda je možné, aby byl člověk natolik chráněný či jak to nazvat, že se mu žádný výklad od žádného věštce či čaroděje neplní, žádné věštby, vhledy také, zkrátka je jakoby neproniknutelný. Děkuji
  • Ano, jsou takoví lidé. Nejde o ochranu, jen prostě nemá daný člověk v danou chvíli nic vědět, kartářce není dovoleno nahlédnout do jeho příběhu, anebo je to natolik mocný a silný jedinec, že vše umí zvrátit v pravý opak.
Dobry den Morgano,ktere karty podle vas jsou nejlepsi na vyklad ?
  • Takto nelze odpovědět, každá kartářka má jiné, každé vyhovují jiné. Karty si Vás najdou samy, které Vás osloví, ty si máte koupit. Nejlepší je ovšem, když Vám je někdo daruje.
Dobry den, bylo mi kartarkou receno, ze mam hodne silne vyvinutou intici a dar na karty. Obraci se na me casto me kamaradky s prosbou o radu, ale neumim si drzet odstup a jsem pak hodne vysilena, nejaka osvedcena rada prosim? Dekuji moc😉
  • Číst karty jen tehdy, kdy je člověk v plné síle, pokud pocítíte únavu, splín, blbou náladu, odložte to. Pak se taky musíte čistit, vytvářet si ochranný štít, svíčky a minerály jsou základ. Po vyložení karet se musíte uzemnit, odpojit od Astrálu.
Zdravím Morgano, měla bych na vás toooolik otázek😉 ale tak vybírám jednu.....proč někdy z tarotu čtu jako bych to četla napsané a z toho do těch karet koukám jak jojo a nic ...... nejhůř mi to jde na mě samotnou,syna a na jednu kamarádku,ale mám třeba jinou kamošku a tam to vidím opravdu jak v knize.....🤔
  • Jde o sílu napojení a o to, zda má daný jedinec vědec víc, míň, nebo vůbec nic. Mám to stejně :)
moje dcera je porad silene unavena, co ji muze brat energii?
  • Lidé, se kterými je v kontaktu, energie místa, kde se nejvíc zdržuje, nemoc...
Dá se nějakou bílou magií ovlivnit výsledek zkoušek? :-) 
Děkuji :-)
  • Neexistuje bílá magie, je jen magie. A k otázce: vymstilo by se Vám to, ale samozřejmě to jde zařídit.
Magie je jen jedna 
A záleží na člověku jak ji využije :)
Pokud třeba magii budete chtít přivolat bývalého muže..... je to "černá " magie páč jednáte bez vědomí osoby 

Příkladů je hodně
  • Není to černá magie, je to člověk, který zneužívá magii ve svůj prospěch a jde proti všem etikám, které by měly být pro mága zásadou. Jeho chování ovšem z magie nedělá černou ;)
Hezký den, Morgano :) Mně už dlouho leží na srdci... Před rokem a kousek se mi s Vámi zdály dva sny, mluvily jsme spolu. Zajímá mě, jestli na mých snech něco je, nebo to jen má hlava, jak se říká, filtruje události všedního dne? Poznáte to? A nebo jak člověk pozná sám od sebe, jestli má sen vyšší smysl?
  • Co jsme řešily? Zkuste popsat i okolí, kde jsme byly.
  • Morgana Teď jsem Vám odpověděla v e-mailu 
  • Ten druhý sen je reálný, vězení :)
Milá Morgano, byla bych moc vděčná za Váš názor :)
Ve svém okolí mám pár lidí, jejichž společnost mi dělá vysloveně špatně...nemohu s nimi vydržet v jedné místnosti, dokonce se mi stává, že když na mě onen člověk promluví začnou mi hořet tváře, mám hus
í kůži a mám pocit, že to co mi říká není pravda, někdy mám pocit, že pochlebuje, párkrát se mi stalo, že jsem v jednom z nich cítila čiré zlo a bylo mi až špatně od žaludku (a musela jsem se na pár minut odejít vydýchat pryč)....je to forma energetických upírů? Nebo se prostě jen neztotožňuji s povahami těchto lidí? Nebo mi oni sami mají něco ukázat jako zrcadlo? :O Děkuji pěkně M
  • Typická reakce na upíry a lidi, před kterými Vás ten nahoře varuje.
Dobrý den, chci se zeptat jestli bych mohla se sama na sebe ptát kyvadla? Mám ho doma, ale mám z něj trochu respekt. Děkuji
  • Můžete :)
Dobrý večer.Chci se zeptat poslední dobou mám pocit,že mě někdo sleduje,nebo je jakoby stále se mnou není to moc příjemné.Cítím se hodně unaveně,vyčerpaná a vadí mě když je někde víc lidí,necítím se moc dobře a nějak se nemůžu nahodit do své ,,staré beraní"pozitivní energie.
  • Přilepená duše, vysává z Vás energii.

Pokračování příště ;-)



Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA