ENERGIE ČÍSEL - JAK JE VNÍMÁ MORGANA

Dodělávám poslední výklady a asi nebude náhoda, že za poslední týden či dva mi v objednávkách skáčí téměř samá karmická data narození. Já jsem tu psala už hodněkrát o karmě, datu narození, mému vztahu k astrologii, numerologii atd., takže víte, že narozdíl od astrologie, v jejichž výpočtech od profíků se moc nenacházím, numerologii věřím, jelikož čísla stejně jako karty nelžou. Já jsem na čísla dřevo, nerozumím numerologii do podrobna, na to jsou tu jiní, ale už od dětství umím dost naciťovat téměř vše: dokonce i jednotlivá písmena v abecedě jsem vždy vnímala v barvách, stejně jako čísla a vnímala jsem také jejich vibrace, díky nimž jsem si utvořila k jednotlivým písmenům a číslům určitý postoj. Těžko se to vysvětluje, kdo je na tom jako já, ten asi jako jediný pochopí. Co to ale znamená? Znamená to jediné: od útlého věku jsem si vytvořila skupinu čísel a písmen (potažmo z toho i křestních jmen), u kterých vnímám špatné vibrace, zátěž či jistou míru nevole a tím pádem dokážu z data narození i bez nějakého většího studia říct, zda patří mezi ta sympatická, anebo ta, která mi jsou proti srsti a budete se divit, když se pak podívám na rozbor numerologie či karmy určité osoby, ta čísla, která jsem vždy vnímala negativně, jsou nejvíce karmicky zatížená :D Je to pro mě jistá forma zábavy tato fakta zjišťovat a jelikož se blíží konec roku a prosinec bývá dost bilanční a plný dokončovacích procesů, řekla jsem si, že ještě k těm číslům něco málo napíšu. Datum narození má v sobě spoustu informací, stejně jako vaše jméno a pohled do vašich dlaní, očí a obličeje. Z těchto všech "věcí" se o vás dá vyčíst naprosto vše. Vaše zdraví, váš charakter, vaše mínusy, vaše emoce a pocity, vaše vnitřní nastavení, které se odráží ve vztazích, práci, koníčcích, komunikaci s druhými lidmi. Už z dětství si pamatuju, že spousta mých spolužáků a kamarádů měla v oblibě číslo 7. Kdykoli si měli nějaké číslo vybrat, rvali se o sedmičku: ať už to bylo číslo dresu ve sportovním klubu, nebo číslo skupiny na pionýrském táboře, anebo číslo pořadí v čemkoli, prostě sedmička byla topka. Já nad tím vrtěla hlavou, protože toto číslo se mnou vnitřně nerezonuje v dobrém. Vy, kteří máte sedmičku v datu narození a objednali jste si u mě výklad, už víte, že vám v něm většinou nezapomenu podotknout, že sedmičky jsou poloviční karmické kříže, protože když si číslo sedm napíšete, dokážete v něm vidět kříž. Hodně se směju lidem, kteří si zvolí datum pro svou svatbu či narození svého dítěte (pochopitelně císařem) na 7. 7. Sedmičky - jak jsem u karet už mnohokrát poznala - jsou čísla, která vám přinesou vždy rychlé změny, mnohdy nečekané, u kterých nemáte ani čas na rozhodnutí. Jsou to čísla přinášející potíže do mezilidských vztahů, partnerství a dost často je mívají lidé, kteří jsou nezadaní, hodně často rozvedení, lidé, kteří nedokáží mít kvalitní trvalý vztah či se vůbec léta utápějí v problémech týkajících se lásky a manželství. Sedmičky jsou fakt blbě! Takže lidé narození 7., 16., 25., v sedmém měsíci roku či lidé, u nichž součet data narození končí sedmičkou, ale i ti, kteří mají sedmičku jen tak někde v datu (např. rok 1970), u těch si tyto problémy vždycky utvrdím rozložením tarotu. Další číslo, které jsem vždycky vnitřně vnímala jako blbé, je dvojka. Ano, dvojka sice znamená párování, ale i protiklady, takže když přichází světlo, mohu velmi brzy čekat i období tmy apod. Vstupem do druhého tisíciletí, kdy letopočet vyhodil číslo jedna z první pozice a dal přednost číslu 2 (2000, 2001, 2002...) jsme vstoupili do karmického období, ve kterém se dějí karmické události víc než do roku 1999 (aspoň já to tak vnímám), a i děti, které začaly přicházet na svět, mají těžší karmické zatížení. Tady vidíte, jak se někdy mýlíte, když si vyberete úžasně vypadající datum a tím si velmi lehce naserete do vlastního hnízda. I lidé, kteří jsou narozeni ve dnech 20. - 29. to mají na hovno (ti s dvacítkou devítkou tuplem), což může každý z vás pocítit třeba tím, že každého dvacátého až dvacátého devátého v jakémkoli měsíci se mu mohou věci více kazit, hromadit, mají větší tendenci nevycházet a přinášet šoky či traumatizující zážitky. Ale čísla moc do detailu řešit nechci, abych ve vás nevyvolala zbytečnou paniku a depresi. Dneska končí měsíc listopad, zítra začíná prosinec a já se raduju a těším z toho, že u nás nasněžilo. Včera jsem si udělala jen tak ke kafi své oblíbené kokosové koule (loni jsem dala recept, který je strašně snadný, ovšem počítejte s tím, že vše zmizí po zatuhnutí ze stolu a můžete začít vyrábět další: 2 hrnky kokosu, hrnek slazeného kond. mléka, 2 tabulky mléčné čokolády - kokos smícháte s mlékem, vytvoříte kuličky nebo válečky, polejete rozpuštěnou čokoládou s kouskem másla, aby byla řidší a po zatuhnutí sežerete), navodila si tím vánoční atmosféru a těším se do dalších typicky vánočních aktivit, kterých bude následující měsíc plný. Standardní výklady a výklady do 24 hodin mám komplet hotové a rozeslané, kdo jste ten svůj zaplacený neobdržel, tak mi napište na mail. Velké výklady ještě nemám hotové, ale pracuju na nich. Užijte si proto poslední krásné dny tohoto roku a vstupte do toho příštího s úsměvem na líci!
Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA