ODPOVĚDI NA VAŠE DOTAZY I.






Jaký je Váš názor na čištění karmy.Velké díky.

  • Karmu nelze očistit, tu je nutné odžít. Kdo čištění karmy nabízí, je veliký podvodník.
Tak k čemu slouží regresní terapie na minulé životy?? Děkuji
  • K odstranění bloků a traumat, které člověka brzdí a které pak po regresi velmi často přinášejí úlevu a pochopení toho, proč se děje to, co se děje. Nicméně karma souvisí s tím, co jste v minulosti provedla, to Vám bude náležitě navráceno trestem. Pokud Vám někdo slíbí, že Vám očistí karmu, tím Vám vlastně slíbí, že nebudete za své činy trestána, a to je blbost :
Monogamia/bigamia
  • Monogamie neexistuje, není člověku dána, všichni jsme nevěrní a ten, kdo není, buď lže, nebo má v sobě tyto chutě jen na čas umlčeny či potlačeny, a věřím, že každá žena (muži už méně) v sobě má bisexuální sklony.
Žítkovské bohyně
  • Celý příběh mě dost vytočil, takže jsem jej musela číst dost dlouho. Jinak samozřejmě věřím, že tyto čarodky žily a pomáhaly, jen stejně jako nyní na ně společnost nebyla ještě připravena.
Proc se mi v zivote opakuji povahou stejni muzi? Je to snad nejaka zkouska?😉
  • Něco jste v sobě stále nezpracovala. Zkuste najít u těchto mužů společný činitel a nad tím se zamyslet.
jak clovek pozna, ze je jiz opravdu odpoutany, a jak udela aby se skutecne odpoutal
  • Pokud myslíte odpoutaný myšlenkami či city od člověka, se kterým měl v minulosti co do činění, pak je to prosté: téměř si na něj nevzpomenete a když, tak tato myšlenka ve Vás nevyvolává vůbec žádné emoce.
 a lze ,aby si lide sami "vsugerovali" nemysleni a nebo proste si vsim clovek musi projit dej se co dej .
  • Vsugerovat si to nemůžete, to by nefungovalo, to se tak dlouho odžívá a tak dlouho se tomu čelí, až se to zpracuje a propustí.
mě by zajímalo jak vy vnímáte nebo vidíte Ježíše Krista? Děkuji moc

  • Nijak. Nevnímám jej, vše spojené s Církví beru jako jeden velký podvod a faleš. Nicméně víru v něj plně akceptuji.
Jezis a cirkev jsou podle me 2 pojmy

  • Nevnímám ani jeden z pojmů jako sobě vlastní a hodný mé víry.
Daji se v kartach videt treba nemoci psu?
  • Věřím, že ano, já to ovšem nedělám.
Proč se lidé stále vracejí do minulosti. A zlo, stále se mě dotýká

  • To je povaha lidstva jako takového, které neumí žít v přítomností a neřešit. Je to tvrdá práce na sobě samém, a tu ke zdárnému konci dotáhne jen opravdu málokdo.
Moje dcera mi tvrdila(když byla o pár let mladší)teď jí je 13,že si mě vybrala když byla v nebíčku.Prý jsem se jí líbila.Je to možné?

  • Ano, duše dětí si své rodiče vybírají samy.
Na základě čeho si je vybírají?

  • Na základě toho, co chtějí v dané inkarnaci zažít a prožít a taky na základě toho, co si potřebují v sobě zpracovat i daní rodičové.
Alternativní léčení
  • To je velmi široký pojem, nicméně alterna funguje, mnohem více než chemie, která jen potlačuje. Bylo by to na delší psaní.
Myslíte si že fungují kouzla na přivolání partnera zpět, jež některé čarodějky dělají? Děkuji.
  • Ano, fungují, ale jen na čas, nicméně je to navíc proti jednomu ze zásadních čarodějnických pravidel, za což bude ve výsledku potrestána jak samotná čaroda, tak i dáma, která si dané kouzlo objednala, jelikož je to zásah do vůle daného muže a navíc zásah do karmy, který je vždy potrestán.
Dobře se čtou Vaše články, nemáte v plánu napsat knihu? Děkuji

  • Mám.
Jak u Vah řešit nerozhodnost a plachost?

  • No hodně záleží, v jakých znameních máte postavené další planety, nicméně většinou je to nemyslitelný boj, stejně jako kdybyste chtěl Lva zbavit jeho namyšlenosti, Berana tvrdohlavosti a Býka hromadění majetku :D
Narozeni mrtveho miminka tyden pred terminem porodu
  • Tuhle zkušenost si vybrala duše dítěte, byla to její volba.
Zavislost.Alkohol,drogy.
Chci se zeptat zda na takovych lidech je nalepena tmava entita ktera jim skodi?
  • V některých případech ano, v jiných si duše přišla tento stav závislosti odžít.
Před rokem se mi na obloze zjevil anděl, bylo dvě hodiny ráno a obloha byla úplně jasná, svítil na mou dceru.. Nevím jak dlouho jsem se na něj divala ale v životě tak klidná a vyrovnaná jsem nebyla... Nevíte co to znamená?

  • Ochrana.
Od úplňku cítím negativní energie...lidi jsou podráždění...startují..unavení....od hodně lidí jsem to slyšela ....co se děje?

  • Zlo bude jenom sílit a tím i karmické facky, všechno se zrychluje a ještě i bude. Navíc jsme v roce 2018, který je v součtu 11 potažmo 2, a to je hlavně o sundávání masek a odhalování skutečného já.
Je možné ze je syn nějak napojen na muže se kterým ho mám? Když ten muž onemocní syn taky. Když ma extra špatný den,syn place jinak je stále usměvavý. Atd. Děkuji
  • Ano, je to možné.
Morgano, psala jste, že jste byla v minulých životech čarodějnice a taky v koncentráku,tudíž jste páchala zlo a mě zajímá, kde je karma? Ps: omlouvám se, jestli jsem něco špatně přečetla či pochopila.

  • A co vnímat čarodějnici jako pomocnici a rádkyni, čímž si danou karmu zpracovávám? ;) Navíc Vás asi nadzvednu ze židle, ale někteří lidé, ač byli v minulosti, kým byli, jsou pod vesmírnou ochranou a sem patřím i já. Vesmír ví, proč mě tu má :)
Fungují boží mlýny?

  • No jéje :D
Věříte ,že myšlenky tvoří náš život? Když budeme pozitivní ,bude i náš život statný a krásný? Děkuji 💞

  • Jejda, téma pozitivna a pozitivního myšlení by bylo na delší psaní. Jen stručně: můžete se modlit, být líbezná, pomáhat, obalovat tělo do vanilkového cukru a přesto nedostanete to, co si přejete, páč Vám to není v této inkarnaci souzeno :)
Jednou jste nekde psala, ze kdyby jste napsala jak funguji ty opravdu stastne pary tak ze by jsme neverili. Konkretne to bylo spojeno se sexem. Tady by me zajimalo vic 🙂

  • Já když píšu o sexu, tak to je vždycky velký terno. Možná se k tématu ještě vrátím :)
Je skutočne pravda, že ak intenzívne myslím na vyliečenie choroby, aj ťažšej, dokážem sa vyliečiť?

  • Je to částečně pravda, protože mám zkušenost, že když Vám není vyléčeno dáno, tak se v této inkarnaci nevyléčíte.
Přemýšlím jestli si koupit knihu Genové klíče...máte s ní zkušenost?

  • Nečetla jsem, jen jsem o ní kdysi slyšela, takže nemohu posoudit.
Proc se mi deji stale situace,abych se potkavala(komunikovala) s muzem,ktereho se snazim ze zivota odstranit?
  • Ještě něco si spolu máte zřejmě dořešit.
V poslední době mi vrtá hlavou, proč mám tak silný vztah se svým synem. Mám dvě starší dcery, miluji je, mám s nimi skvělý vztah, ale ani v dětství jsem necítila to, co nyní se synem. Možná je to jen tím, že jsem nyní starší (narodil se mi v 37letech), nebo vztah matka-syn je silnější než matka-dcera (vždycky jsem si myslela, že je to obráceně)? Ale než se narodil, měla jsem pořád pocit, že mi něco chybí.az po jeho narození, cítím, jakoby se kruh uzavřel...ano, teď mám všechno, jsme všichni. děkuji předem, zda víte a odpovíte 😉.
  • Karmické pouto a ano, i vztah matka x syn je mnohem silnější a "jiný" než s dcerou.
Existuje posmrtný život? Pokud ano..proč můj nejmilejší strýc který zemřel relativně mladý si ke mě nenajde cestu? Tolik bych mu toho chtěla říct

  • To, že něco moc chcete, automaticky neznamená, že to chce i protistrana.
Jak je to se smrtí ve výkladu? Mělo by se o ní mluvit, nebo se takové věci neříkají, i když to kartářka v kartách vidí?😊

  • V kartách smrt vidět lze, je to poměrně časté, já ji u druhých i vnímám bez karet a o ní se samozřejmě nemluví a nesděluje se za žádných okolností. Nikdo nemá právo druhému takto vzít víru či naději.
 Je možné, že mě navštěvuje a ochraňuje děda, který je už 16 let mrtvý? Mám pocit že na mě dává pozor, občas ho vnímám že je se mnou.

  • Ano, je to možné.
Co je to GEOPATOGENNÍ ZÓNA? Co dělat když nám bylo řečeno, že ji máme pod kuchyní? Jde ji odklonit popř. jak zmírnit její účinky? Děkuji 🌼

  • Je to zóna, ve které jsou velmi nepříznivé vibrace pro lidské zdraví. Většinou si do ní sedají či lehají kočky, psi právě naopako do daného místa nikdy nezavítají. Kytkám se v nich nedaří, děti na ně velmi silně reagují například točením se při spaní v posteli apod. Zkuste si do místnosti dát orgonit či kámen šungit či pyramidu z něj, mohlo by to zmírnit její účinky na Vaše zdraví, které se pak jinak může projevovat bolestmi hlavy, únavou, astmatem, zhoršováním běžných nemocí atd. Horší by bylo, kdybyste ji měli pod ložnicí či dětským pokojem.
Rozpojil se mi ochranný náramek z vaší aukce (provázek) když ho sama zauzlikuju bude fungovat dal? Popřípadě je to asi špatné znamení? Resp. Znamená to něco 😶?

  • Nic to neznamená, na jeho funkci to nemá vliv.
 Morganko je mozne ve snech videt sve minule zivoty?dekuji...jste skvela...

  • Ano, samozřejmě.
 Zajímá mě jedno, pokud je někdo muž, je dáno že se duše v každém životě inkarnuje do mužského těla? Nebo je čistě na ní jaké pohlaví si vybere?

  • Pohlaví se střídají, ale můžete být ve většině inkarnací mužem.
Morgano, jak je to s dušemi lidí, co nezemřeli přirozenou smrtí? Před 14 dny mi tragicky zemřel kamarád a já ho nějak necítím, jako by nebyl ani tady ani tam...je možné, ze by se jeho duše prilepila na jeho dceru, nebo ze by někde uvízla?

  • Ano.
Krásný večer Morgano, chtěla bych se Vás zeptat, co znamená, když už asi něco přes měsíc cítím občas fialky na místech, kde po nich nemůže nic vonět. Děkuji Vám za odpověď 

  • Anděl.
 Dobrý den, Morgano. Nedávno jste psala o pentagramu a pentaklu. Ráda bych věděla, zda funguje a chrání i vytetovaný a zda je vhodný i pro obyčejného jedince bez čarodějných schopností jako jsem třeba já. Děkuji za případnou odpověď a přeji krásný podvečer.
  • Ano, vhodný je pro každého, koho si přitáhne ve formě, v jaké si jej přitáhne.
Je možný cítit energii druhého člověka : nepřátelství - neutrál - sympatie ? (u cizích) I momentální duševní stav blízkého človíčka - ke mně ?
  • Ano, cítit lze naprosto vše.
V aukci na mě jukl jeden kamínek ,koupila jsem si ho a asi do 4 dnů měla moje kamarádka dost velké problémy ,tak jsem jí ho darovala na ochranu.Neudělala jsem doufám nic špatně?
  • Neudělala.
Dá se poznat, že karmický vztah byl správně pochopen a dluh vyřešen a nepřenese se zátěž do dalšího života?
  • Ano, přestanou se Vám opakovat stejné situace potažmo člověk, kterého se karmické pouto týkalo, zmizí z Vašeho života.
Prosím Morgano mohla bych se zeptat na váš názor na paní Anie kartářku ? děkuji
  • Já se kdysi zařekla, že se nebudu nijak projevovat na adresu jiných kartářek a kartářů a budu se toho raději držet :)
Co znamená když vidím neustále se opakující kombinaci čísla 6 a 9? Ať už je to na SPZ, v časopise atd. A to samé se mi děje s hodinami. Podívám se a je třeba 12:12, 19:19 atd.. Děkuju a přeji hezky večer 
  • Vyhledejte si andělská čísla na netu, tam najdete odpověď.
Prosím,co můžou znamenat bolestné,těžké sny?(kdesi v domečku žijeme,blíží se válka,musíme se ve strachu rychle zbalit a odejít)Samý strach...Stále mám i někoho strach.
  • Minulý život.
Dobrý večer Morgano! Zajímá mne, jestli probíhá reinkarnace pouze v rámci druhu, nebo se člověk může reinkarnovat do zvířete?
  • Obojí.
Mě by moc zajímal Váš názor na Teal Swan, drive Scott 
  • Já z ní mám rozporuplné pocity.
Jako malé jsme viděly na zdi tuleně ze světel a kdyz jsme se pohly, otočil se na nás. Zdálo se nám to? Ale viděly jsme to všechny tři.
  • Nemuselo jít vůbec o sen.
Proč nekd,y nejde vyvolat duch, i když mám údajně na to schopnosti?
  • Vesmír Vám brání dostat se do problémů.
Je možné, dostat současný život za odměnu? Dějí se mi tak "zvláštní" věci....pěkné, někdy až neuvěřitelné....
Nebo je to jen o tom, jak se člověk na danou věc dívá, jaký má postoj? 
Děkuji
  • Ano, je to možné.
Proč k sobě přitahují pořád to samé u mužu , lakomost, sobectví, lhaní, slabost. Tohle nejsou moje vlastnosti. Několikrát jste psala, že k sobě člověk přitahuje lidi stejné, vidět v nich své chyby a poučit se. Pak jsem slyšela naopak, že síla přitahuje slabost. Vůbec tomu nerozumím 🙂Jak to je? Chci to konečně pochopit a pohnout se dal🙂
  • Protože se nemáte ráda, rozdáváte se, neumíte si nastavit hranice, neumíte přijímat. Ti lidé Vám jen přicházejí nastavit zrcadlo, abyste tento svůj nedostatek uviděla a začal a s ním něco dělat.
Vždy než se mi určitý člověk ozve, mám od rána žaludeční křeče. Znamená to že ho mám odstranit ze svého života?
  • Nějakým způsobem Vám způsobuje problémy, vyžírá Vaši energii, potažmo před Vámi může mít dvojí tvář a žít ve lži. Jak se zachováte je na Vás.
 Kdy budete davat vyklad z oka do oka?
  • Až přijde čas.. pokud přijde 😉
Dobrý večer,je možné,aby se duše přišla rozloučit nebo dala vědět,že odchází?
  • Ano.
 Chtěla bych se zeptat,jestli je možné, aby zvíře ( kočka), vzalo na sebe nějaké zdravotní problémy člověka a pak samo mělo problémy, kterým podlehlo. Kdyby ano, je šance někdy dostatečně poděkovat? Jak?
  • Ano, je, velmi často se tak děje.
Je potřeba v rekonstruovaném bytě po zemřelém "vyčistit" byt?Stačí jen zapálit svíčky v místnostech,či si máme někoho pozvat?Děkuji.
  • Stačí svíčky, vonné tyčinky, vše vytřít osolenou vodou s troškou octa.
Morgano, TY OČI...cizi clovek v praci a vim,ze ho z drivejska znam. Nedokazu posoudit,zda se to stava bezne ci to ma vzdy hlubsi duvod? Dekuji
  • Poznáváte člověka, se kterým jste se viděla už i v minulých životech. Toto je nejhlavnější znak.
Vesmir nam splni to, po cem touzime, nebo nam zajisti to,co je pro nas nejlepší?trochu v tom tápu.Děkuji Morgano.
  • To druhé. Ne vždy dostaneme, co si přejeme. A to je dobře.
Zrušení kletby: proč to nikdo neumí??? V rodině máme prokletého, ději se mu šílené věci,jde už i o život a nikdo to neumí sejmout. Kdo se o něco pokusil, bud byla uleva na jeden dva dny a pak se to vrátilo s ještě větší silou nebo to bylo rovnou ještě horší. Váš názor? Děkuji.
  • Je možné, že zrovna v daném případě je kletba daná karmou a je nutné ji odžít. Vesmír pak brání trvalému sejmutí.
Dobrý den,stalo se to 1.3.2018....doma jsem něco hledala...a hledala jsem všude.otevrela jsem postel...a tam jsem si všimla očkovacího průkazu .hlavou mi blesklo,že to je od Nely (pes).tak jsem ho otevřela s tím,že se do něj jen mrknu.jaky bylo překvapení,když jsem zjistila,že to není očkovací průkaz od Nely,ale od psa Míky,kterého jsme museli nechat utratit...bylo mu 12 let...a byl hodně nemocný.ale ten šok nastal po tom, když jsem si všimla,že jsme ho nechávali uspat 1.3.2012...me úplně zamrazilo po těle a brečela jsem z toho šoku ještě půl dne...nevíte,co to mělo znamenat?kdyby se to stalo jiný den,ale přesně na den na 1.3. .Jitka
  • Duše psa Vás tímto zdraví.
Dobry den chcela by som sa spytat na vplyv mena na cloveka je to nahoda je predom dane alebo si ho dieta vyberie same 😊 este pocas tehotenstva. Dakujem.
  • Některé duše jej budoucí mamince vnuknou a ona prostě ví, anebo pak volbou rodiče částečně ovlivní život dítěte.
Dobrý den, čím to je, že se mi velmi často opakuje sen, že fackuji svou dceru a chci, aby ji to bolelo? Je už dospělá a strašně hodná, nikdy s ní nebyly žádné problémy, naopak, je skvělou kamarádkou. Vždycky se ráno vzbudim strašně na sebe naštvaná a nechápu proč to dělám? Nějaká potlačovaná agrese? Děkuji za odpověď.
  • Ve snu se vracíte k zážitkům z minulých životů.
Muze byt spatna energie z obrazu na stene.Dekuji
  • Ano.


Pokračování příště. ;-)


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA