KARMICKÉ VZTAHY - PODLE MORGANY



Přátelé i nepřátelé, dneska usedám za písíčko (další patvar pro znalce českého jazyka a hlavně lingvistické fajnšmekry  ), abych napsala něco málo ke karmickým vztahům a to tak, jak to vnímám či prožívám já, jaké jsou moje zkušenosti atd. Možná se v textu najdete a pak vám docvakne, aha, tak jsem se nemýlil(a), tohle poznávám a velmi dobře. Já, která mám vize už od dětství a vnímám energie a jsem schopna náhledu do minulosti i budoucnost bez meditací, bez regresních terapií a kdoví čeho ještě, se s blížícím příchodem dalšího karmického partnera do života dostávám do bodu, kdy mi začnou během dne či ve snech při spaní naskakovat různé střípky vhledů, které nejsou se současnou krajinou či dobou nijak spojené. Zrovna včera před spaním mi nabíhaly vize kameného, léty ošoupaného schodiště, jak valím směrem nahoru do komnat, držím si sukně, všude svítí louče, necítila jsem při tom žádné extra pocity, takže uvidím, co tohle zase je. Nicméně nyní jsem zrovna v bodu, kdy mi do života přišel nový karmický vztah, je to muž, v minulosti byl mým partnerem, milencem a taky ochráncem. On to vnímá v podstatě stejně, já sama vím, že u něj musím počkat, než se jemu vyjeví další část neřkuli celek, aby věděl "proč" atd. Než mi do života vstoupil, což se zhmotnilo cca sice už dříve, ale já jej nevnímala, přišly minulý měsíc velmi silné bolesti hlavy, velmi silný vnitřní smutek duše a bolest na srdci. Psala jsem vám tu, že vnímám příchod někoho nového, a čím silnější jsou tyto pocity, které se současnou realitou nijak nesouvisí, tzn. můžete být šťastní, může se vám dařit na všech polích jako mně, ale přesto přijdou pocity žalu, zmaru, zoufalství, vnímáte, že přijde něco velikého, jen to neumíte zařadit. A tohle jsem zažívala já a protože to nebylo poprvé, tak jsem věděla, co tyto pocity znamenají a už jen čekala, až se v tomto případě daný muž ozve  Samozřejmě, že se ozval, protože skrze vize dostával úplně stejné pocity a vhledy do minulých životů, které nás pojí a když jsem ho viděla poprvé, což on neví, tak jsem poznala jeho oči a jakmile jsem uslyšela jeho hlas, což on taktéž neví, tak jsem poznala i ten. Zbytek je čistě naše věc, takže to nebudu rozpatlávat, jen jsem vám chtěla napsat společné jmenovatele. U citlivější jedinců přicházejí jak z filmu různé záblesky, kde se vnímáte v jiném století, v jiném oděvu, v jiné krajině, domě/hradě/zámku/selském stavení/zbídačené chalupě... Cítíte a jakoby v danou dobu vnímáte velmi silné emoce, které nedokážete zařadit do současnosti: silná bolest srdce, motání hlavy, migrény, labilita, ochablost jak duševní, tak mnohdy i fyzická. Záleží na vztahu, který jste s danou duší měli, ale většinou je tam nesmírně silná touha po setkání či sexuálním spojení, vášeň, chtíč, který se už přelévá z té vnitřní rozvášněné řeky. Bývá tam i nenávist, opětovné procítění bývalých zrad, traumatických zážitků, lží a pomluv, které vám daná osoba způsobila a znovu podotýkám, nemá to se současností a vaším charakterových založením nic společného! Jde o to, že když se s někým setkáte, něco s ním prožijete, procítíte jeho tělo i duši, už je v tom vašem těle a duši natrvalo jeho energie otřena! Pak, když se k vám daná duše navrací, vaše tělo začne na dálku vnímat tyto dříve rozpoznané vibrace a dle toho se začne chovat: buď aby vás varovalo, anebo aby vás vnitřně připravilo, že přijde zásadní karmický sek, který vás buď uzdraví, protože dojde k vyrovnání karmického dluhu, anebo opětovně dostane do stejných emočních zážitků (ať už pozitivních, či negativních), kterými jste si s daným člověkem v minulosti už jednou či vícekrát prošli. Jelikož já byla v minulosti povětšinou velmi mocná žena, čarodějka, sexuálně orientovaná žena, mám to v této inkarnaci velmi zajímavé  Co si z toho máte vzít? Je důležité si uvědomit, že karmickým lekcím se nevyhnete! Nikdo vám karmu neočistí, nikdo ji za vás neodžije. Velmi často jsou karmické vztahy spojené s násilím, alkoholem, psychicky narušenými jedinci, silnou vášní, sexuálními výbuchy, neskutečnou a nevysvětlitelnou touhou a přitažlivostí, s dluhy či peněžními tahy, které bývají pro oběť likvidační, můžete si procházet nenávistí, záští, závistí, chutí někoho zabít anebo naopak na místě zulíbat, aniž byste chápali tyto své vnitřní pochody. Když pak karmický partner vstoupí do vašeho života, OKAMŽITĚ JEJ ROZPOZNÁTE! Oči, hlas, pohyby, gesta, vůně, názory... je toho strašně moc a je to nesmírně fascinující zejména pro ty, kdo v minulé životy z jakéhokoli důvodu nevěří. Více asi nemá smysl psát, ono té teorie na toto téma bylo už napsáno přehršel a málokdo jí rozumí, takže jsem to vložila do svých vlastních slov a vy se s tím nějak popasujte. A jelikož mě těch karmických vztahů a návratů do mého žití čekají ještě mraky, pak vězte, že o nich nepíšu dnes naposledy. Zdravím svého nového rytíře a vám všem klid na duši a krásný den! Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA