JAK MORGANA KE SVÉMU DARU PŘIŠLA, JAK JEJ V SOBĚ OBJEVILA.

Venku je zima jako prase, mládežník poklidně spí pod bukem, takže něco málo k tomu, jak jsem objevila v sobě Dar vhledů. Já tady o tom už psala několikrát, nicméně chápu, že se starší texty těžko dohledávají, páč k tomu bych musela mít webovky a ty se mi zřizovat faaaaakt nechce. Už od dětství se mi objevovaly ve spaní i za denního bdění různé obrazce, situace, které se pak staly. Buď se jednalo o něco, co se již někomu přihodilo a po mém vyprávění mi to šokovaně potvrdil, anebo se to teprve stalo. Taktéž jsem viděla lidi a jejich části těla v různých barvách (nemyslím tím auru, ale barvu paží, nohou, atd.). K tomu všemu mi chodily do hlavy různá čísla a data, která se většinou týkala počtu teprve narozených dětí dané osoby, v jejíž společnosti to přišlo, data se pak většinou týkala sňatků, narození dětí, smrti a dalších významných událostí. Nebo mi prostě a jednoduše přišlo do hlavy třeba číslo 23, řekla jsem to, a dotyčný, který se mnou zrovna byl, mi například potvrdil, že je mu 23, nebo že bydlí v domě č. 23, anebo že si zrovna pořídil auto s poznávací značkou 2323. Těch variant bylo vždy víc. Důležité ovšem bylo, že jsem okamžitě tyto vjemy brala za samozřejmé, pravdivé, nepochybovala jsem o nich a neváhala je sdělovat. Tak se toho nabalilo strašně moc, lidé (kamarádi a hlavně rodina) si na to zvykli, ptali se na různé věci, já jim odpovídala a když se to plnilo, začaly se ke mně dostávat další věci, které věštění jenom podporovaly: knihy, karty, ezo záležitosti, minerály, symboly atd. K tomu všemu jsem se víc zabývala tím, proč mám sny, jaké mám, jež mě zaváděly do minulosti: opakovaně na různé hrady, do různých zejména pak vysokošlechtických společností, do osamocených chatrčí s bylinami a čarodějnými předměty, atd. atd. U některých lidí jsem dokonce slyšela věty, které mu někdo řekl, viděla situaci, ve které se k němu dostala apod. Je toho moc a moc a moc. Spolu se schopností vidět do lidí skrze jejich oči a výraz ve tváři, dovednost vnímat energii a vibrace a sledováním "mluvy" svého těla se to vyvinulo v to, co teď mám a za co jsem velice vděčná. Proto taky tvrdím, že naučit se číst z karet nelze, je k tomu potřeba právě tohoto Daru vizí a pocitů, protože bez nich čtete z karet jen jejich významy napsané v brožuře nebo nadiktované nějakou ezo-lektorkou, a to je vám k ničemu. Navíc karty či jiné věštecké pomůcky k vám přijdou samy: najednou dostanete do hlavy impuls či zprávu běž tam a tam, v tuto chvíli se podívej támhle a najednou tam vidíte karty a víte. Prostě víte. Teď je to ohromná móda kupovat si karty všeho druhu, hrát si na čarodějku a kartářku, je jich všude hafo, ale těch skutečných, těch, které si zvolila sama magie ruku v ruce s Vesmírem, je jako šafránu. A já to poznám opět při prvním pohledu do očí dané osoby. Takže tak :-) 

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA