ODVÁDĚNÍ ENTIT Z PŘÍBYTKŮ - ČIŠTĚNÍ PROSTOR, LIDÍ

Hola hej, lidé dobří. V emailu se mi začínají kupit dotazy ohledně odvádění entit a čištění prostor potažmo lidí. Tak mě to donutilo sednout a sepsat k tomu něco málo. Těchto případů bude přibývat, i já jsem zaznamenala, že je více lidí, kteří začínají mít potíže s návštěvami všeho druhu, kteří pociťují nepříjemné pocity, že se na ně někdo dívá, že za nimi někdo stojí atd. Taktéž i z mého blízkého okolí přichází čím dál více zpráv o tom, že lidem v noci zničeho nic začne poblikávat vypnutá lampička na nočním stolku, zapíná se a vypíná televize, která nebyla ani v chodu stand-by, někdo jim zaklepe na dveře či okno a po otevření tam nikdo není, děti jim v noci pláčí, ukazují prstíkem do různých míst, očima sledují pohyb "něčeho" v pokoji, říkají, že támhle stojí "bubu" nebo "pán v klobouku", hýbou se jim za naprostého bezvětší či dokonce zavření okna záclony, padají jim předměty z polic či obrazy ze stěn... Mohla bych vypisovat dál a dál, ale zabrzdím. Já všem píšu, že tyto služby odvádění a čištění mám pozastavené, protože tím chráním nejen sebe, ale i svého syna a kdoví, zda se k tomu ještě někdy vrátím, byť mi bylo nejedním člověkem předpovězeno, že to dotáhnu až ke službám exorcisty. Ono všeobecně bude přibývat těch, co nevěřili a začnou věřit, protože zažijí na vlastní oči. Bude přibývat i sebevražd, duší, které nebudou své úkoly zde na Zemi zvládat a budou se chtít vrátit. Včerejší úplněk mě přesvědčil o tom, že se něco děje, protože tak jak na něj nikdy nereaguju nijak špatně, včera jsem měla hlavu jak ve svěráku a cítila jsem zvláštní pocity, které těžko vložím do slov. Tento rok je velmi transformační, takže pokud na sobě pociťujete zvláštní chvění, které je vám cizí, pokud upadáte častěji do pocitů skepse a smutku, pokud sami sebe nechápete ve svém myšlení a jednání, pokud řvete či jste agresivnější, než tomu u vás jinak bývá, pokud začínáte mít čím dál větší chuť být sami, izolovat se od lidí, je vám od žaludku zle z toho, jak se lidé chovají a cítíte, že už to tak nejde udržet, že se zblázníte, pak věřte, že tohle všechno dohromady není náhoda, že se energie opravdu pročišťují a i nadále v tomto roce bude docházet k totálním katarzím všeho možného druhu a různorodých projevů. Já sama vnímám tento rok po velmi dlouhé době "jinak". Velmi často ode mne mí blízcí slyší, že mám chuť se na všechno vykašlat, skončit s tím, co dělám a odstěhovat se mimo civilizaci, ale můj syn mi v tom "brání", takže cítím, že tu ještě mám být a pokračovat v tom, co dělám. Navíc ve mně hodně graduje potřeba pomáhat charitativně, takže se zřejmě ve mně nastartovaly přesně ty procesy, které mě dovedou zase tam, kde mám do budoucna fungovat. Je fakt, že se k tomu přidávají i jiné vize, ve kterých se vidím v určitých situacích a postech, o kterých tu z pochopitelných důvodů nebudu psát, ale nestačím koukat, co všechno má se mnou Vesmír v záměru :-) Takže cokoliv, čím si procházíte po duchovní a transformační stránce, je v pořádku! Prožívá to teď spousta citlivých lidí a těch zážitků s nadpřirozenem bude ještě víc a víc, tudíž to nechte jen tak proplouvat a spíše se zaměřte na to, co Vám tím vším chce Vaše duše říct, zbavte se toho, co není ve vás autentické, co je klam a faleš a i kdybyste tím měli ztratit spoustu blízkých lidí, práci či určitou prestiž, jděte do toho. Myslím si, že i kartářky samy zaznamenávají ve své službě více netypických případů, více lidí, kteří jsou na tom psychicky velmi špatně, více rozpadů vztahů a více zvratových situací, které jsou mírně řečeno šokující. Tady je tedy uklidnění od Morgany: je to součástí plánu, je to tak, jak má být. Netlačte na nic, přijměte to, pokud se necítíte ok, nebojte se klienta odmítnout, nemějte potřebu pomoct za každou cenu i na úkor sebe samých. I já budu své služby upravovat, i já začnu velmi striktně omezovat počet lidí, který se ke mně dostane, protože cítím, že k sobě nemohu pustit kdekoho. A tím spíš, pokud chci opět obnovit osobní výklady z ksichtu do ksichtu. Mějte fajn den, nezatěžujte se ještě ani dnes ničím namáhavým, neřešte, nechte plynout, uvolněte se a odpočívejte. V pondělí už bude mnohem líp :-) Morgana


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA