MINULÝ ŽIVOT

Včera večer jsem tu nakousla téma minulých životů a vaše vlastní zážitky s nimi. Na toto téma by se dalo psát a psát a nikdy bych jej zcela nevyčerpala. Mé minulé životy byly dost zajímavé, ono je to nasnadě, žeo :D  Já o některých z nich už psala, protože reinkarnace je fascinující a to nejen pro ty, kteří si na ty své pamatují, ale hlavně pro ty, kteří se vzpomínkami na minulosti nemají z toho či onoho důvodu zkušenost. Já se v minulých životech vždy vnímám v dané postavě, tzn. skloním hlavu a kouknu na své ošacení potažmo boty (jsou-li nějaké), včera večer jsem na sobě měla odrbané, špínou zašlé šedé šaty a špinavou původně bílou halenu, na nohách byly kožené ručně šité lehké boty (dá-li se jim tak vůbec říct). Prchala jsem, běžela kolem nějaké chalupy, ve které se svítilo (byla totiž noc), ale i když bych tam našla možnou pomoc, tušila jsem, že mám běžet dál. Slyšela jsem výbuchy z děl a zbraní, přede mnou i na nebi odlesky ohňů a vlevo temný les. I když jsem cítila z daného lesa nebezpečí, zamířila jsem tam. Jak jsem psala včera, ono to zas přinese do mého života novou duši, která se mnou bude karmicky spojená, protože je tomu tak vždycky. I mezi vámi mám plno z těch, kteří jsou se mnou spojeni a buď se známe i osobně, anebo o setkání stojíte, ale já nikoliv (důvody jsou opět dány minulostí), anebo se ještě setkáme a nechávám to otevřené. Většina mých životů či vizí z nich se týká velmi vysoké šlechty, ne-li te největší, veeeeeelmi často se mi zjevují různé hrady a jejich interiéry (občas i nějaký ten zámek), pak taky samozřejmě životy čarodějky, která musela fakt hodně bojovat, aby si zachránila svůj krk, občas jsem v roli chudé ženy či někoho na útěku... Málokdy se cítím ve svých minulých životech jako muž. Co mají ale tyhle životy společné, jsou pocity z nich. Mým domovem jsou britské ostrovy a stačí někde vidět dokument z dané země, něco z historie anglických, irských či skotských rodů a už mi tečou slzy. Tam jsem žila nejvíckrát, tam se taky se svým synem jednou vrátím, ale až na to budu já i on připraven. Dalšími pocity jsou pochopitelně pocity, které v sobě má člověk, jenž je bohatý a společensky na nejvyšší příčce, tzn. pýcha, hrdost, moc, ovládání, ale i výrazná citlivost a sociální cítění s chudinou, protože já si v minulosti odžila obě varianty: dobré i zlé vládkyně. No a samozřejmě tohle všechno je protknuto rebelií, vzdorem a hrdostí čarodějky, která byla mnohdy uvězněna či obviněna neprávem, upálena kvůli hlouposti stáda ovcí a těch nahoře, která vždy byla svá a nikdy neustoupila, byť to ohrožovalo její život. Z toho taky pramení moje povaha, moje nechuť k připosranosti, falši a lidské hlouposti, kterou mezi mými řádky musí cítit i tupec tupanovič. Nebudu tu rozepisovat všechno, ono se to ani pojmout nedá a vy, co jste zažili, víte jasně, jak se člověk v dané situaci, kdy se napojí na svou minulosti, cítí. Kdo to umí bez terapeuta, má o to lepší možnosti, jak se sebou pracovat, jak chápat, proč se mu děje, co se mu děje. Když se vám navíc do života dostávají lidé, se kterými si něco máte odžít, aby došlo k vyrovnání karmického dluhu, okamžitě víte, že ten či ta je přesně on či ona, se kterou se tak má stát, víte, o co půjde a jak to dopadne. Je to jak čtení v otevřené knize, díky níž taky je možné číst ve vašich příbězích. Navíc když někoho takového potkáte, tak prostě víte. Nemusíte se ptát, kým jste byli, s kým jste spojeni, co si máte prožít, prostě to do sebe zapadne a už to fičí :D Takže tak, děcka :-) Morgana


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA