MAGICKÁ VRBA


Dneska jsem se rozhodla napsat něco málo k vrbě, stromu, na který v dnešní době dost často narazíte nejen u vodních toků a rybníků, jelikož se velmi často objevuje jako součást nové výsadby na různorodých místech. Vrba sama o sobě je spojena se živlem Vody, což je všem asi jasné, protože se jí u vody nejlépe daří a těch pohádek s vodníky, kteří vždy sedí na tomto stromě, se není čemu divit. Vrba rozhodně patří mezi stromy čarodějů a čarodějek, ne každý ji ovšem bude mít na zahradě, sebere si pro sebe poměrně dost místa, nicméně její krása za to stojí. Ale! Různí lidé se na vrbu a její magickou sílu dívají jinak. Najdete skupinu lidí, kteří vrbu berou čistě negativně, dokonce se o ní mluví jako o stromu ďábla a temných sil. Já osobně ji mám nacítěnou stejně jako labilní lidi: nikdy nevíte, co od nich čekat. A stejně tak je to s tímto stromem. Nicméně musím dodat, že přede mnou se labilní lidé většinou buď sesypou, anebo drží svůj charakteristický rys dost na uzdě a nezkouší na mě své plačky, smutky ani výkyvy, zkrátka není cesty mezi tím. S vrbou to mám stejně: někdy mě velmi přitahuje a já se zaposlouchám do šumu jejích větví a malých lístků, ovšem jindy je mi nepříjemná a jdu raději obloukem pryč, i když z dálky slyším její podmanivý hlas, který by člověka tak rád přilákal. Schválně si to někdy zkuste a napojte se na ni, až kolem vrbky půjdete. Vrba snímá prokletí, očišťuje od negací, stírá slzy a smutky ze srdce, ale umí udělat i pravý opak a pak se nestačíte divit, proč zrovna tehdy ve vás propukl ten či onen chmur, proč se cítíte spíše vysíleni než nabiti. Díky tomu taky bývá součástí pomlázky a ve spojení s vodou je jasné, že se z ní vyrábí proutky pro proutkaře na hledání vody. Nicméně tímto svým příspěvkem nechci nikoho nabádat k tomu, aby svou mnohaletou vrbu, která mu krášlí zahradní kout, okamžitě zlikvidoval. To v žádném případě! Jen chci naznačit, že vrba je specifický strom se specifickou energií, se kterou se můžete vylaďovat delší dobu, ale jakmile se vzájemně pochopíte, zjistíte, že vám bude sloužit jako třeba zemřelá babička, s níž vás pojil velmi silný vztah, která vždy uměla poradit a uchlácholit. A to vrba stoprocentně umí :-) Morgana


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA