LÍPA V MAGII


Miluju všechny rostliny, ale ke stromům mám speciální vztah: promlouvají ke mně, vnímám jejich bolest či radost, cítím jejich sílu, kterou nám dobrovolně poskytují, abychom je mohli objímat a z jejich mnohaletých zkušeností a energie čerpat. Občas se mě někdo zeptá, jestli vůbec někdy pláču a já dlouho přemýšlím nad tím, kdy naposledy se tak stalo, krom tedy těch mateřských slz nad úchvatností svého syna. Ano, pláču, když se kácí stromy. Je jedno, zda jsou zdravé nebo nemocné, je mi jedno, zda z nich padají větve a některým přitroublíkům tak "ohrožují jejich už tak dost nicotné životy", pro které musí jít k zemi. Prostě mě to chytne za srdce a začnu s nimi tesknit. Kdo se umí napojit na energii rostlin, ten ví, o čem píšu. Myslet si, že jen pes, kanár či morče vnímají a jsou živé duše, je ten největší omyl. I rostliny, kytičky, keře a stromy všeho druhu mají svou duši, mají své obličeje, energii, která vysílá naprosto stejně jako ta lidská. Dnes jsem pro svůj další magický text vybrala lípu. Ne proto, že je národním stromem, ani pro její úžasné léčebné účinky, ale proto, že je to strom, který podporuje vize, vhledy a věštecké schopnosti, pomůže vám otevřít třetí oko. Je to strom lásky, který usmiřuje a je velmi vhodný pro lidi, kteří jsou od přírody bručouni či věční nasranci a pesimisté, ti by měli chodit lípu objímat denně. Lípa je velmi mocná, dokáže utišit mysl a rozbouřené srdce, dokáže uklidnit emoce, naladit člověka na pozitivní náladu a taktéž je stromem financí a hojnosti. Pakliže finančně strádáte, nedaří se vám v práci, byznys se zdá jít ke dnu, najděte si v přírodě lípu a běžte si pod ní sednout. V klidu se opřete o její kmen, zavřete oči a promlouvejte k ní. Dá vám odpovědi na veškeré vaše otázky, co dělat dál, jak se zachovat. Taktéž pokud jste zrovna v partnerské krizi či rozhádaní s někým, na kom vám záleží, pokud to jde, vemte ho pod lípu a společně ji obejměte. Uvidíte, že se rozbouřené moře zase uklidní. Morgana


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA