LAPAČ SNŮ


Další z dotazů, který padl pod příspěvkem k tomu určenému, byl na můj názor na lapač snů. Nejdříve něco málo k historii, jak a proč vlastně lapač snů vznikl. Podle legendy se jedna indiánská maminka šla poradit s místním šamanem, proč její dítko nemá klidný spánek, proč se neustále budí, že už si s tím neví rady. Tehdy ji šaman poradil, jak vyrobit lapač snů, který jejímu dítěti poté pomohl. Lapač snů má být vždy kruhového tvaru, protože kruh je vlastně symbol nekonečna, Vesmíru, věčného toku všeho dění a bytí. Uprostřed bývá vypleten nitkami či pentlemi, které slouží jako "pavoučí síť", tzn. zachytávají se do nich všechny zlé noční můry. Doprostřed takové sítě má být vetknut i minerál, většinou křišťál, ale je to různé, který symbolizuje člověka, pro nějž je lapač vyroben. Tento kamínek krom jiného zastupuje střed, ke kterému se skrze danou síť nedostane nic zlého v době spánku, kdy je člověk nejvíce zranitelný a kdy je doba nejlepšího napojení na Vesmír, jenž skýtá i negativní entity. Pod takovým kruhem pak bývají velmi často (ne-li vždy) zavěšena peříčka, což je nejtypičtější symbol přítomnosti andělů, kteří člověka chrání na každém kroku. Navíc peříčka slouží jako jakýsi filtr, jenž odděluje vesmírný plevel od vesmírného zrna, chcete-li. Většinou bývají vyrobeny v různorodých barvách, měly by ovšem být vždy z barev světlých, jako je bílá či světlé odstíny modré, růžové, zelené... Jako u všech výrobků, které procházejí něčíma rukama, je hodně důležité vybírat lapač, jehož výrobce známe. Není to pravidlo, ale tak jako u všeho i do lapače se vnáší autorova energie a pokud by si při jeho tvorbě i odříkával nějaké formule, jejich otisk bude navždy vetknut do daného lapače. Někteří lidé vyrábějí lapače na míru pro konkrétního jedince, ale i tak buďte opatrní, nesvěřujte se kdekomu. Navíc lapač vám nemusí vůbec "sednout", naopak může přinést větší problémy se spánkem a horší sny, než jste měli před jeho pořízením. V takovém případě jej s láskou vyhoďte. Já mám z lapačů rozporuplné pocity. Jako součást interiéru sice vypadají dobře, mohou i prospět, věřím tomu, ale já jej vnímám spíše jako rušivý element v toku energie, některé na mě dokonce působí až hrozivě, nemohu si pomoct. Zřejmě jsem ještě nenarazila na takový, který by na mě působil dobře, z některých jde na mě přímo strach. Ale je to tím, že vnímám i jinak než očima. Morgana


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA