POSTŘEHY LEEEJDY MORGANY Z MATEŘSTVÍ, VSTUP UŽ ANI NEVÍM KOLIKÁTÝ :D


Tabulky, tabulky a zase jenom tabulky. Čék když tak chodí po těch doktorech, tak si uvědomí, jak jsou někteří (včetně matek uvědomělek) praštění v posuzování, co je ještě normální a co už je mimo (mimo tabulku, pochopitelně). Můj syn je o dost jinde než ostatní děti jeho věku. Už od narození zvládá věci, které zvládají děti o dva měsíce starší a to mnohé ještě s bídou. Od porodu si drží hlavičku sám, už skoro dva měsíce drží záda zpříma. Nepotřebuje oporu, i když mu ji dávám. Koníčky pase už od necelého měsíce. Na bříšku spává taky bez problémů už od narození, čemuž se dost maminek i babiček podivuje, ač nechápu proč, zřejmě je to tabulkově opět špatně. No a to je právě to, co mě fascinuje. Jak se všichni ptají, kolik vážíte, jak jste velcí, jak spíte, jak papáte, co zoubky, co prdíky, a ty s ním děláš tohle, jooooo?, a tohle bys nemělaaaaa, bla bla blaaaaaaa. Mě samotnou moc nezajímá, jaké pokroky dělají jiné děti, páč vím, že každé je jiné a každé potřebuje jinou dobu k zvládnutí těch či oněch činností a co víc, ono ví nejlépe, kdy s tím začít. Žel bohu dnešní doba je posedlá statistikami a přesnými pediatrickými výpočty a dle toho se řídí i páni dochtóři. I naše paní MUDr., která při každé preventivce synka dává na břicho, aby ji předvedl "pasení koníčků". Žel bohu (nebo spíše díky bohu) synek je po mamince rebel, navíc navyklý spávat na bříšku, tudíž u paní dochtór jen leží a civí na mě, proč má jako spát, když se před chvílí před čekárnou probudil. Zkrátka nechápe, že se po něm něco chce na povel. Bylo to tak před jeho narozením při ozvech, kdy mi v čekárně v břichu běhal maraton, hrál fotbal a zároveň obhajoval svůj černý pásek v karate a po napojení na přístroj stichl a nerozeběhlo jej nic, je to tak i nyní. Bylo mi ovšem řečeno, že pokud příště koníčky nepředvede, budeme chodit na cvičení, zřejmě v dnešní době nejrozšířenější a tolik "oblíbené" Vojtovky. Nesedíš do tabulek, jedeš. Se z těch bílých plášťů poseru :D Proto pokud na mou maličkost někde narazíte, třikrát běda, abyste se mě ptali něco ve stylu "jak prospíváte, rostete, přibíráte", nebo vám osobně předvedu, jak funguje kletba. ;-) :D

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA