TOLERANCE

Tolerance mezi lidmi je velice křehké téma, docela bych jej přirovnala ke slovu pokora, se kterým lidé hodně často argumentují, ať samotnou vlastností málo kdy oplývají. Baví mě to pozorovat a je zcela jedno, zda se někdo shoduje s mým názorem na cokoliv, anebo naopak oponuje. Ta rozmanitost názorů, postojů, rychlých závěrů, vnímání toho či onoho v daném textu dokonce i vypichování "vzkazu", který se v textu vůbec nevyskytuje, je prostě skvělá. Dost se směju i nad faktem, jak lidé, kteří poukazují na nutnost přijetí názoru druhých, nemohou rozdýchat ten můj. :D Taky fakt, že mnohdy se komentáře dole odeberou zcela opačným směrem, než jakým jsem měla na mysli, je úžasná. Kdo ví něco málo o pragmatice, ten ví, že různá slova či věty mají v různých kontextech jiný význam. A na mé stránce by studenti pragmatiky našli neskutečné množství materiálu :DJak každý hned ví, co jsem tím či oním chtěla říct, jak se vykrucuju, jak mám ten či onen názor, protože jsem přece řekla (napsala) to či ono. Zábavné. Nicméně řídím se heslem "nech každého věřit si, čemu věřit chce". Politika je velmi citlivé téma, já se jí nijak do detailu nezaobírám, protože mě nezajímá a je jedno, kdo si co o tomto mém přístupu myslí. Na politiky či politickou situaci nenadávám, spoléhám se sama na sebe a vím, že co se děje v naší zemi a ve světě, je z velké části dáno karmou a předurčením, protože jsem i v souvislosti s tímto kdysi zde psala, že nakonec všichni do jednoho pochopíte, jak velmi dobře situovaná je naše země z pohledu válek, imigrantů, jak přímo skvostné máme možnosti a jak poměrně hodně dobře je o nás postaráno z pohledu školství a zdravotnictví. Chování lidí, jejich volba slov, argumenty v diskuzích, plivání na druhé, nadávky, prvoplánová snaha čeřit vodu za každou cenu apod. jsou vlastně lidem vlastní, tudíž není divu, že se nejen na mé stránce v debatách děje to, co se tu děje. Vítám každého, kdo má názor, byť je odlišný od mého, protože mít názor, který je třebas i mimo mísu, je stále lepší, než nemít názor žádný. Čím jsem starší a čím víc pracuju s lidmi, tím víc si cením toho, že krom inteligentů existují i blbci, krom krásných lidí jsou i lidé méně krásní, krom bohatých lidí jsou i lidé, co mají hluboko do kapsy, krom lidí povrchních jsou i lidé se srdcem a hodnotami na správném místě. To, jak koho vnímáme, je odrazem nás samých, proto se nepouštím do debat, pokud tedy nemám skutečně potřebu svůj postoj obhajovat, což na sociálních sítích opravdu nemám. Pro mě je důležité, že je můj syn zdravý a vysmátý, že mám kolem sebe lidi, se kterými je mi fajn, že si zařizuju bydlení svých snů a že mám s kým zažívat kvalitní sex ( ;-) ) a víc je mi šumák. Vše se děje tehdy a tak, jak má, a vše je odrazem toho, co je v nás. Dostáváme to, co si zasloužíme, nikoliv opak. Buďme proto shovívaví, mějme na paměti, že každý si může myslet a dělat to, co chce, a že vše nepravé a falešné bude tak jako tak jednou odhaleno a potrestáno, zatímco vše pravé a upřímné bude obdařeno. Moc bych si přála, aby v lidech nebyla zbytečná nenávist, zlo, zášť, potřeba atakovat za každou cenu a vnucovat svůj postoj a aby konečně pochopili, že vše, co se děje, byť se nám to nelíbí, MÁ SVŮJ DŮVOD. Lav, pís a hlavně se neposrat <3 Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA