VŠEHOCHUŤ - MORGANA ODPOVÍDÁ NA ČASTO KLADENÉ DOTAZY


Tento příspěvek obsahuje odpovědi na vaše dotazy, které se týkají všeho možného a nemá smysl o nich psát dalekosáhlé eseje, tudíž vytvořím takový mix:
1. Vegetariánství/veganství: tady je to malinko těžší se mnou. Nezavrhuju nikoho, kdo se dobrovolně rozhodně maso nejíst, ať už má pro to jakékoli důvody. Maso je vlastně mrtvá = negativní energie, u kartařiny při napojení na Astrál "překáží" v komunikaci, nicméně uzemňuje (dostává vás po tomto létání ve Vesmíru zpět na zem a do jistého klidu). Já osobně maso stále ještě jím, nicméně už v posledních letech jsem zaznamenala, že mi přestávají jisté druhy vonět a chutnat, což tak mám u hovězího a dost u vepřového. Osobně bych se na lidi, kteří si s chutí dají steak, nedívala přes prsty. Vývoj člověk tomu chtěl, že jsme se stali masožravci. Pokud tedy násilně přestanu živočišnou stravu jíst, je to stejně špatně jako přestat ze dne na den kouřit. Nicméně dost mi vadí rodiče - vegetariáni/vegani, kteří o vegetariánství/veganství rozhodnou za své děti a maso jim upírají. To, že děti maso potřebují, je věc k zamyšlení hlavně pro ně. Nemyslím si, že mi smradlavé tofu udělá vynikající karbanátek a ani nechci celoživotně jíst trávu a v zubech drtit zrní. Tak jako tak u sebe pozoruju, že mi vyhovují ryby a domácí drůbeží maso. Uzeniny nebudu komentovat vůbec. Na druhou stranu nemám ráda pokrytectví masožravců, kteří se narvou vepřovým ovarem, ale nad zabíjením psů a koček pláčou. Víc k tomu nechci dodávat.
2. Očkování: tohle je téma, se kterým dost bojuju. Všichni jsme si vakcinací prošli, přežili jsme. Zda bylo potřebné, těžko říct. Je fakt, že jsme vakcín dostali méně než dostávají dnešní děti. Například očkování proti žloutence dost dobře nechápu, ale budiž. Jaká je kvalita vakcín, o tom můžeme diskutovat celé týdny a asi nedojdeme k žádnému kloudnému závěru, pokud nebudeme součástí toho obrovsky silného farmaceutického průmyslu, který do lidí rve chemii horem dolem, tají informace o možnosti vyléčení zákeřných chorob, odmítá a zakazuje sdělovat sílu a účinnost bylin atd. Sama věřím bylinkám, od dětství jsem nebyla nemocná a ani v dětství samotném jsem neodpadávala při každém zakašlání spolužáka. U povinného očkování vs. neočkování to mám tedy 50/50; svě děti očkovat dám, už jenom proto, aby se dostaly do školky, kterou beru jako zásadní socializační instituci, a taky protože jsem téma povinné vakcinace prodiskutovala s jednou laborantkou, která viděla následky neočkovaných dětí a jejich nebezpečí v souvislosti s ostatními dětmi a to mě přesvědčilo. Očkování proti chřipce, rakovině děložního čípku a kdoví čeho ještě zavrhuju, je to zátěž pro tělo, psychiku a výsledky nejsou zdaleka tak pozitivní, jak "přátelé" z farmaprůmyslu tvrdí. Je to jen těžký byznys. Nezapomínejte, že 90% nemocí jsou způsobeny psychikou. Stačí vyléčit tu, hodit se do pohody a většina neduhů vás jako mávnutím kouzelného proutku opustí.
3. Já a andělské karty: mluvit s anděly umí každý jeden z vás, jen jste líní to zkoušet a sledovat výsledky. Andělské karty nepovažuji za výkladové, to, co vám andělé sdělují, si můžete přes intuici zjistit sami. Tyhlety "věštby" většinou stejně znějí jako citáty, které tu čtete na fb, takže asi tak. Asi tím naseru anděličkáře, ale tak to vnímám. Pokud ovšem někomu pomůže, když mu "kartář" napíše do mailu, máte chodit více do přírody, spojit se s rodinou nebo zapracujte na své celistvosti či jaké jiné bláboly tyto karty oznamují, tak proč ne. Každého volba, já v tom žádnou informační hodnotu nevidím. Spíše je to forma zábavy skoro jako pexeso. (To zas bude odezva. :D )
4. Naučení se kartám: o tomto jsem už psala x-krát. Sama jsem zde na fejsbuku členkou několika karetních skupin, kde si lidé předávají zkušenosti se čtením z karet a někdy mi hlava nebere, kdo vše se o to snaží a s jakým úsilím. Já za kartáře neberu každého, kdo má doma byť jen jeden balíček cikánek, mariášek nebo Tarotu. Taky do této skupiny nepatří nikdo, kdo se číst z karet musel nějakým způsobem učit, např. z přiloženého manuálu, knih na toto téma, kurzů apod. Kartářem je pro mě pouze člověk, který má Dar čtení z karet, napojení na Akášu a je schopen mít vize do minulosti i budoucnosti. Ostatní lidé jsou a vždycky budou jenom teoretici. Ale stejně jako u vegetariánství tak i tady z mé strany platí: každý, ať si dělá, co chce. Vše naučené zůstane navždy naučené, byť to zabalíme do růžového papíru a ovážeme zlatou pentlí.
5. Proč si říkám Morgana: mno, tady budu stručná: regresní terapie, opakované vize z minulých životů od útlého dětství, znalost a zkušenosti se situacemi, lidmi, místy a obory, které jsem v tomto životě nepotkala/nepoznala/nenavštívila, ---> wikipedie: Morgana Le Fay, Merlin, král Artuš, Excalibur, Glastonbury, bla bla bla :-) Zejména u Morgany se pozastavte nad jejím chováním a jednáním, usnadníte si tím pochopení toho mého a konečně vám možná i docvakne, proč se vyjadřuju, jak se vyjadřuju a proč na vás působím tak, jak působím ;-) Jen se budu modlit, aby se mi nezačali po tomto příspěvku hlásit další jedinci, kteří mě znají z minulosti, páč mé minulé životy byly jedna velká lahoda a ne ze všech, kteří se mi již ohlásili, jsem nadšená :D :)
Krásný víkend, miloušové, já jdu konečně byt provonět čerstvou kávou :-)Lavjůůů <3



Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA