TENTO STATUS JE PRO VŠECHNY TĚHOTNÉ ŽENY. NEJSTE V TOM SAMY ;-)


Cítím se jako kombinace jatečního prasete a slonice africké. Břicho obrovský, nohy nateklý, tváře odulé, prsa jak dojná kráva. Přesto přese všechno se chlapi v ulicích můžou zbláznit, byť vedle sebe mají štíhlé, nažehlené prciny na 12 centimetrových šteklech. To jsem si tak vyšla se svou rodičkou na nákupy do centra a každou chvíli ji slyším, jak sykne "Nečum tak okatě... no aby ti nevypadly oči z důlků... hleď si cesty...". Když jsem se jí zeptala, o co jde, tak mi řekla, že na mě chlapi dychtivě čumí, jakoby mě chtěli sežrat, přitom vedle sebe mají své drahé polovičky. Jako to je fakt těhotná žena pro vás, pánové, tak sexy? Mám návaly jak baba na přechodu, v ksichtu jsem rudá jak sovětský prapor, sípám, jakobych vykouřila denně tři krabky a vy skutečně čumíte, jakobyste týden neviděli babu. Tohle asi nikdy nepochopím. A do toho mi každý na potkání s obdivem tvrdí, jak vypadám dobře. Já se nemůžu dočkat, až bude malej venku, páč ty kila navrch, to je děs běs. Do schodů se plazím, z auta mě musí řidič kopnout do zad, abych vůbec vystoupila, když se za chůze zastavím, tak už kvůli křížovým bolestem neudělám ani krok vpřed. A do toho mi už asi dvacátý člověk řekl, že se mu o mně zdálo, jak drží mou dcerku v náručí. No já nevím, pindíka vidělo na ultrazvucích dohromady snad pět lidí. Takže má tu ještě někdo nějakou povzbudivou srandu pro odulou Morganu? :D :D :D

Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA