22.ŘÍJEN 2017 - PŘES 22.000 FANOUŠKŮ!

Takže k dnešnímu dni jsme společně přesáhli 22000 fanoušků a odběratelů této stránky, za což vám zvolávám třikrát hurá, hurá, hurá a pozvedávám číši s dobrým mokem na vaše zdraví! :D Jsem ráda, že tu jste, že vnímáte společně se mnou důležitost existence této stránky, že tu debatujete, seznamujete se, sdílíte mé články, kterých už je tolik, že ony samotné by mohly být vydány jako dosti tlustá kniha. Zrovna jsem se vrátila z venčí, kde jsem v mírném dešti venčila mlaďocha, jelikož tohle je jeho doba, kdy si musí dát dalšího šlofíka, aby s ním pak bylo po zbytek dne k vydržení, neb neznám horší věc, než je unavenej a otrávenej chlap :D Taktéž využiju této příležitosti, abych vám sdělila, že jsme v minulých aukcích s dřevovýrobky a mými knihami vydražili dalších neuvěřitelných 7900,-, které ještě po dalších aukcích, které plánuju, opět pošlu někam na charitu. Jste úžasní, protože posíláte peníze i jen tak a v aukcích přihazujete krásné částky. Blíží se nám pomalu ale jistě konec října, takže opět brzy můžete čekat výklad na jednu otázku zdarma. Rozhodla jsem se, že to nebude pro prvních deset lidí, ale pro deset lidí, na jejichž otázce mi spočine pohled a u kterých mi přijde i vize, kterou jim mám sdělit, protože tyto výklady dělám bez karet. Já vím, že zájem bude opět obrovský a není v mých silách uspokojit všechny, ale toto dělám ze své vlastní dobré vůle a ve svém volném čase, který bych jinak mohla věnovat zcela odlišným aktivitám, proto budu ráda, když v komentářích po ukončení výkladů nebudete fňukat a plakat, že na vás nepřišla řada. Neznám kartáře, který by tohle dělal, proto mi podobné lítosti přijdou minimálně nevhodné. Já vím, že jsou mezi vámi lidé s pocitem věčné oběti, kteří to prostě zkouší, protože tohle je čistý psychologický tah na city druhých, ale já jsem člověk, na kterého obrácenou psychologii můžete zkoušet, jak chcete, já na ni nereaguju. Mám nastaveny hranice a limity, neustupuju ze svých požadavků ani nároků a mohu vám říct, že to jde poznat na tom, jak se k vám lidé chovají, jaký přístup k vám mají a co si vůbec dovolí, či naopak netroufnou. Docela bych to přála zažít vám všem, protože to opravdu jde a neztratíte nikoho ze svých blízkých, odpadne jen plevel a plazivý, otravný hmyz. Jak jsem tu psala, chystám se pustit do enkaustiky a je dost možné, že když budu stíhat, tak sem budu vhazovat obrázky na prodej, jejichž výtěžek pak asi opět dám na charitu. Ale nebudu předbíhat, už tak těch záležitostí teď řeším až až. Ale aby tento příspěvek nebyl jen děkovný a informativní, napíšu něco málo o tématu, které tu na vás sice skáče ze všech stran, ale já se o něm nezmiňovala už delší dobu a včera, na základě vlastních zážitků, jsem si uvědomila, že je potřeba si jej po čase opět připomenout. Je to problém falešného jednání, pokrytectví a strachu vyjádřit skutečné emoce a postoje jenom proto, že člověk nechce urazit, nechce někoho ztratit či jinak se odhalit, páč by tím narušil tu svou mnohaletou rozehranou hru, které už za ten čas začal i on sám věřit. Já se včera totiž opět zasmála tomu, jak je krásné vnímat kontrast mezi tím, co ve člověku skutečně je, jak co vnímá, cítí a tím, co hraje pro své okolí. Každý tohle zažil a zažívá ať už v práci, ve společnosti, anebo klidně i ve své vlastní rodině a já to mám naprosto stejně, jelikož jsem také jedním z vás. Výhodou schopnosti vidět do lidí a odkrývat pak to, co se mermomocí snaží před okolním světem ututlat, je, že prostě víte, co máte od daného jedince čekat, víte, jak s ním jednat, víte, jaký bude vývoj událostí, protože všichni jedou podle manuálu, ve kterém díky vhledům dokážu dopředu číst a odhadovat jejich kroky, tak jako velmi schopný hráč mariáše či šachů. Ve mně pak nastávají legrační pocity, protože když takového člověka posloucháte, co říká, víte přesně, co bude následovat, proč řekl tu či onu větu, jak bude reagovat na reakce druhých, jak se u toho bude tvářit, zda začne vysvětlovat, zda začne šermovat rukama atd. Víte zkrátka každý jeho další tah. Lidé z mého nejbližšího okolí se pak mohou bavit se mnou, protože já už od dětství jen tak na potkání rozdávala předpovědi a analýzy lidských charakterů kolem nás, kterých se to týkalo, a jen jsem vyčkávala, až se hrát protrhne a ten hnis, který byl dosud zadržován v lidských srdcích a myslích daných osob, vyteče na povrch a ti, co mi dosud nevěřili, s otevřenými ústy začnou zírat, že jsem zase měla ve všech bodech pravdu. Nevím, možná je teď nějaké "odhalovací" období, ale těchto zážitků je teď nějaká přemíra všude, protože i mí přátelé se mi svěřují s podobným. Nevím, proč se lidé zbytečně dusí, obalují do všemožných barev a vzorů, jen aby neodhalili svou nahou figurínu pod množstvím látek, které k tomu používají. Nevím, proč už lidé dávno nepochopili, že toto schovávání se za hraný rozum, hranou moudrost, hrané štěstí, hranou společenskou úroveň, hrané nadšení, hranou empatii a další možné variace je jen cestou do vnitřní sebetrýzně, psychické nepohody až poruchy, k fyzickým zdravotním potížím, kterých se pak těžko zbavují. Zkuste popřemýšlet vy sami nad tím, co v sobě dusíte (mnohdy léta), co se bojíte říct, vykřičet do světa, vyjádřit jenom proto, že se bojíte reakce či opuštění těch, kterých se tyto skryté, nevyjádřené emoce a názory týkají. Komu co závidíte a proč? Nad čím vnitřně pláčete a proč? Proč nedokážete žít otevřeně, proč jsou ve vás třebas jen špetky zla, zášti, pomlouvačnosti, záliby v řešení druhých, záchvěvy násilí a tyranie? Já odjakživa říkám, co si myslím. Ano, pro mnohé jsem černou ovcí, ale nic mě netíží, nedusí, nezpůsobuje mi zdravotní kolapsy a stačí jen počkat pár let a vnímat ty pohledy druhých, jak ke mně beze slov vysílají: tys to říkala, tys to všechno věděla. Zkuste možná proto dnešní den použít k tomu, že se zbavíte alespoň jedné takové tíže a třeba řeknete jinému člověku to, co ve vás kypí a dříme už delší dobu. Uvidíte, jak se vám uleví a možná i tímto krokem otevřete ten mlžný opar před zraky toho, který něco nechtěl či nedokázal vidět a jen čekal, až mu touhle pomyslnou fackou ten opar rozeženete.
Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA